Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 1049-1068 of 1092
-
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
(2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το σύστημα αξιολόγησης στην Δημόσια και Ευρύτερη Δημόσια Υπηρεσία στην Κύπρο – Η προσέγγιση των αξιολογούμενων – Προτάσεις βελτίωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η αξιολόγηση των εργαζομένων, αποτελεί αναπόσπαστό κομμάτι της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, και στόχο έχει την βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων. Ανάλογα με τη φύση του οργανισμού, ... -
Το σύγχρονο μάνατζμεντ των δημοσίων υπηρεσιών-Αστυνομικό μάνατζμεντ
(2011-09-06)Η ελληνική αστυνομία ως σύγχρονος οργανισμός ο οποίος καλείται να λειτουργήσει σε ενα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι αναγκαίο να εφαρμόζει και να χρησιμοποιεί πιστά τις αρχές και τα εργαλεία της Διοικητικής Επιστήμης ... -
Το σύστημα κοινωνικών ασφαλίσεων στην Κύπρο: Προκλήσεις, μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
(2014-08-25)Η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και επάρκεια του συστήματος κοινωνικών ασφαλίσεων από την οποία εξαρτάται η κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη μεταξύ των γενεών, είναι ένα επίκαιρο και μείζονος σημασίας θέμα, στις περισσότερες ... -
Το φαινόμενο της Γυάλινης Οροφής στην Κυπριακή Δημόσια Υπηρεσία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης αναφορικά με την διάσταση του φύλου στην πλήρωση θέσεων στην Δημόσια Υπηρεσία. Στόχος είναι να διερευνηθεί κατά πόσον οι γυναίκες αντιμετωπίζουν εμπόδια ... -
Το φαινόμενο της διαφθοράς: Ένα σύγχρονο οικονομικό έγκλημα πρόληψη και καταστολή απο την ελληνική φορολογική διοίκηση
(2016-09-19)Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά η παρουσίαση και προσέγγιση του φαινομένου της διαφθοράς ως ένα νέο οικονομικό έγκλημα που επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα και με τρόπο επιβλαβή το κοινωνικό σύνολο, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, ... -
Το φαινόμενο της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες στις Κυπριακές τράπεζες και η αντιμετώπιση του
(2017-08-28)Η νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή διαφορετικά το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και η χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, αποτελούν πολύ σημαντικά προβλήματα, που απειλούν ολόκληρο τον κόσμο και πιο συγκεκριμένα ... -
Το φαινόμενο της παραοικονομίας - Η περίπτωση της Ελλάδας: Η έρευνα και πειραματική αξιολόγηση
(2017-08-28)Στις αρχές του 2009, στην Ελλάδα, άρχισε να εκδηλώνεται μια κρίση κοινωνικοοικονομικής φύσεως, η οποία άρχισε με τη σειρά της να ξεσκεπάζει προβλήματα και αδυναμίες τα οποία συγκαλύπτονταν επί δεκαετίες. Η κακή διαχείριση ... -
Το φαινόμενο του ηθικού καταναλωτισμού (Ethical Consumerism) ή της ηθικής κατανάλωσης (Ethical Consumption) για το μάρκετινγκ. Διεξαγωγή έρευνας για τους παράγοντες που επηρεάζουν και συνέπειες που απορρέουν από αυτό
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας του φαινομένου του ηθικού καταναλωτισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διευρύνει τη γνώση γύρω από το φαινόμενο αυτό και ... -
Το χρονικό της κρίσης στην ελληνική αγορά ακινήτων
(2014-07-24)Η οικονομική και χρηματοοικονομική κρίση με αφετηρία τις Η.Π.Α. το φθινόπωρο του 2007 εξακολουθεί να έχει πολύπλευρες επιπτώσεις στις οικονομίες χωρών της Ευρώπης και αναποφεύκτως στην οικονομία της Ελλάδος, με άμεσες ... -
Τοποθέτηση προϊόντων: Η στάση του κύπριου καταναλωτή σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων στην τηλεόραση
(2014-07-11)Η παρούσα εργασία αφορά την μελέτη της τοποθέτησης προϊόντων σε τηλεοπτικά προγράμματα. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των Κύπριων καταναλωτών απέναντι στην πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων ... -
Τραπεζικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα: πως οι τράπεζες θα πρέπει να τροποποιούν τις διαδικτυακές υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους, προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό αποδοχής και χρήσης τους;
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Καθώς το Διαδίκτυο καθίσταται πιο σημαντικό για το εμπόριο, οι ιστοσελίδες διαδικτύου παίζουν πιο κεντρικό ρόλο στα επιχειρηματικά σχέδια των περισσότερων εταιρειών. Η επιτυχία της τραπεζικής μέσω Διαδικτύου καθορίζεται ... -
Τραπεζικός ανταγωνισμός και κίνδυνος.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο προσδιορισμός της σχέσης μεταξύ του ανταγωνισμού και του κινδύνου στο τραπεζικό σύστημα της Κύπρου. Χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις ... -
Τριτοβάθμια εκπαίδευση και αγορά εργασίας. Μελέτη για την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης των αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα τα τελευταία χρόνια, είχε σαν αποτέλεσμα την μεγάλη αύξηση των ποσοστών ανεργίας. Η ανεργία έφτασε στο 26,8% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού της χώρας (Οκτώβριος 2012) και βέβαια ... -
Τρόποι εξασφάλισης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων απο πολυεθνικές εταιρείες πληροφορικής, στα πλαίσια ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου εξωτερικού περιβάλλοντος
(2013-07-18)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η παγκοσμιοποίηση έχουν οδηγήσει στην επέκταση των πολυεθνικών επιχειρήσεων πληροφορικής, στην εμφάνιση νέων κλάδων και τομέων και έχουν αυξήσει τον ανταγωνισμό. Κοινός στόχος των ... -
Τρόποι παρώθησης της εργασίας των εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση σύμφωνα με το μοντέλο θεωρίας κινήτρων του F. Herzberg
(2012-07-10)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τη παρακίνηση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το μοντέλο θεωρίας του Herzberg. Μιας και σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία η παρώθηση της εργασίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ... -
Τρόπος εμπλοκής και δράσης του καταναλωτή στην αγορά χρηματοοικονομικών προϊόντων Retail Banking και ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουν
(2016-09-29)Παρόλο που η οικονομική κρίση της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σημαντικά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, ένας από τους βασικότερους προβληματισμούς του τραπεζικού χώρου και ειδικότερα του τομέα του μάρκετινγκ είναι ... -
Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ... -
Υποκίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον κλάδο των νέων τεχνολογιών - συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση του βαθμού ενσωμάτωσης του εσωτερικού μάρκετινγκ στη στρατηγική των καθιερωμένων επιχειρήσεων έναντι των επιχειρήσεων αρχικών σταδίων
(2015-07-21)Η στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης -ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της- έχει ως βασική αρχή και διαχρονικό της στόχο την ικανοποίηση του πελάτη, ως σταθερού συντελεστή της διαρκούς της απόδοσης. Η εστίαση της ...