Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
Abstract
Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. Κρίθηκε ενδιαφέρον λοιπόν να γίνει μια έρευνα για τα ελληνικά κόμματα την περίοδο από τον Νοέμβριο του 2013 μέχρι τον Απρίλιο 2014.
Γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιήθηκε άλλη μια τεχνική δημοφιλής εκτός Ελλάδας αλλά όχι τόσο δημοφιλής στην Ελλάδα, η ανάλυση περιεχομένου. Έτσι λοιπόν αναλύθηκε η εικόνα των αρχηγών των κομμάτων όπως προβάλλεται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα μέσω του facebook και έγινε ανάλυση των δυο κυριότερων αρχηγών και μέσω των εφημερίδων.
Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας παρουσιάζονται στο τέλος της εργασίας και δείχνουν πως κάποιοι τομείς της επικοινωνίας αποτελούν πεδίο διαμάχης μεταξύ των πολιτικών αρχηγών αλλά και πως οι «συμβολισμοί» των αρχηγών επηρεάζουν την εικόνα τους σαν πρόσωπα.
Τα συμπεράσματα που εξήχθησαν τείνουν να επιβεβαιώσουν τις δημοσκοπήσεις ,πράγμα που υπογραμμίζει πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ και στον τομέα της ενεργής πολιτικής.