Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00235.pdf (456.2Kb)
    Date
    2014-09-02
    Author
    Σκαρβελάκης, Βασίλης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. Κρίθηκε ενδιαφέρον λοιπόν να γίνει μια έρευνα για τα ελληνικά κόμματα την περίοδο από τον Νοέμβριο του 2013 μέχρι τον Απρίλιο 2014. Γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιήθηκε άλλη μια τεχνική δημοφιλής εκτός Ελλάδας αλλά όχι τόσο δημοφιλής στην Ελλάδα, η ανάλυση περιεχομένου. Έτσι λοιπόν αναλύθηκε η εικόνα των αρχηγών των κομμάτων όπως προβάλλεται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα μέσω του facebook και έγινε ανάλυση των δυο κυριότερων αρχηγών και μέσω των εφημερίδων. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας παρουσιάζονται στο τέλος της εργασίας και δείχνουν πως κάποιοι τομείς της επικοινωνίας αποτελούν πεδίο διαμάχης μεταξύ των πολιτικών αρχηγών αλλά και πως οι «συμβολισμοί» των αρχηγών επηρεάζουν την εικόνα τους σαν πρόσωπα. Τα συμπεράσματα που εξήχθησαν τείνουν να επιβεβαιώσουν τις δημοσκοπήσεις ,πράγμα που υπογραμμίζει πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ και στον τομέα της ενεργής πολιτικής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1718
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013