Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
  6. Η χρησιμότητα του θεάτρου στην εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια θεωρητική μελέτη βασισμένη σε επιστημονικά άρθρα.
 
  • Details
Options

Η χρησιμότητα του θεάτρου στην εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια θεωρητική μελέτη βασισμένη σε επιστημονικά άρθρα.

Author(s)
Κωνσταντουλάκη, Μαντώ-Σοφία
Date Issued
2020-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η διατριβή αυτή αφορά μία ανασκόπηση της έρευνας για την χρησιμότητα του θέατρου στην εκπαίδευση όσον αφορά τη μαθησιακή, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται έρευνες εφαρμογής του θεάτρου στην εκπαίδευση για την ανάπτυξη μαθητών και ειδικότερα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Φαίνεται από τις διαθέσιμες έρευνες ότι το θέατρο στην εκπαίδευση βοηθάει εξίσου μαθητές με τυπική ανάπτυξη και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αν είναι βοηθητικό για μαθητές με τυπική ανάπτυξη δεν υπάρχει λόγος να μην είναι για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Παρόλαυτα, η έρευνα για την επίδραση του θέατρου στην εκπαίδευση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με την έρευνα για την επίδραση του σε μαθητές με τυπική ανάπτυξη θεωρείται ότι υστερεί σημαντικά.
Με βάση διαθέσιμη αρθρογραφία, φαίνεται ότι το θέατρο στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερα χρήσιμη ολιστική μέθοδο και προσέγγιση διδασκαλίας η οποία μπορεί να συμπεριλάβει περισσότερους τρόπους εμπλοκής, κατανόησης και συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία και περισσότερες μορφές γνώσης. Παράλληλα συντελεί θετικά στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεχομένως, το θέατρο στην εκπαίδευση να μην είναι πανάκεια για ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών ανησυχιών, αλλά μπορεί να είναι μια επιλογή που μπορεί να οδηγήσει σε αποτελέσματα περισσότερο προσαρμοστικά.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 180 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Θέατρο -- Μαθησιακές ...

Theater - Learning di...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΘΣΠ-2020-00145.pdf

Size

670.99 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b8f6882ab963e67cb773e7740668f0a0

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly