Now showing items 16-35 of 711

  • Database marketing στις κυπριακές εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Η περίπτωση της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Primetel 

    Κυριάκου, Στέλιος (2015-07-21)
    Το θέμα της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη του Database Marketing στις κυπριακές εταιρίες τηλεπικοινωνιών. Παράλληλα μελετάται η περίπτωση της εταιρείας τηλεπικοινωνιών PrimeTel. Κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής ...
  • Digital marketing για μια διεθνή επιχείρηση: Η περίπτωση των Zara 

    Γαρουφάλου, Αικατερίνη (2017-08-28)
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, πραγματευόμαστε το μείζον ζήτημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών διαδικτύου για μία διεθνή επιχείρηση και πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην περίπτωση της επιχείρησης Zara, με βασικό στόχο ...
  • Diversity in the workplace. 

    Καλογήρου, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
    Στις μέρες μας η παγκοσμιοποίηση άλλαξε όχι μόνο τα σύνορα των χωρών δημιουργώντας ευκολότερο πέρασμα στο εργατικό μεταναστευτικό κίνημα, αλλά επίσης άλλαξε και τον τρόπο που δουλεύουν οι επιχειρήσεις, οι οποίες τώρα πρέπει ...
  • E-Marketing plan of travel agencies in 21st century: A case study of Let' s Go Tours 

    Panayiotou, Anna (2017-08-28)
    Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, φαίνεται ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις δεν άφησαν ανεπηρέαστη ούτε την τουριστική βιομηχανία. Ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των ταξιδιωτικών πρακτορείων μετακυλύει στην ανάγκη ...
  • Earnings management during the IFRS implementation and the financial crisis in Greece 

    Androutsopoulou, Aikaterini (2014-08-29)
    As accounting quality cannot be easily observed, researchers have used some measurement models, mostly concerning earnings management, conservatism and value relevance. The most common used measure is earning management ...
  • Electronic banking in Cyprus from customer's point of view 

    Chatzimichael, Nikoletta (2017-07-27)
    Electronic banking services are being used with an increasing frequency and are gaining more and more popularity in most countries, including Cyprus. Previous researches have confirmed the importance of such services for ...
  • Emotional intelligence in the Greek public sector. 

    Ρώσσογλου, Παρασκευή (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
    Emotional intelligence (EI), in the sense of the ability to recognize and manage emotions in the self and in others, has become a widespread notion in managerial studies all over the world, and it is claimed that high EI ...
  • Empirical testing of capital asset pricing model 

    Μαρούγκας, Ιωάννης (2013-07-25)
    Η παρούσα μελέτη εξετάζει το CAPM στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ΧΑΑ) χρησιμοποιώντας το μοντέλο Black, Jensen και Scholes-BJS (1972) καθώς επίσης και το μοντέλο Fama και Macbeth (1973). Τα αποτελέσματα μας δείχνουν ότι ...
  • Entrepreneurship for Micro and Small Businesses in Greece. Weaknesses and threats for Micro and Small Businesses in Greece during the crisis. How to overcome the crisis and survive 

    Kalogera, Irene (2017-08-04)
    Micro and Small firms are the backbone of any country’s economy. Especially for Greece, they reach the 99.6% of total firms, the 56.2% of total added-value and the 76% of total employment. The aim of this dissertation is ...
  • Fashionable life + style blog shoegal out in the world - Μια προσέγγιση marketing - business plan, swot & pest analysis, marketing survey - ενα blog μετατρέπεται σε επιχείρηση μέσω marketing 

    Βασιλοπούλου, Βιολέτα (2015-08-31)
    Η μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί με τη χρήση των παραδοσιακών εργαλείων marketing – PEST & SWOT Analysis, Business Plan, Marketing Survey – να μετατρέψει ένα blog σε επιχείρηση, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το fashionable ...
  • Feasibility study for the establishment of a new airline company in Cyprus 

    Pegiotis, Ioannis (2016-09-08)
    This master thesis aims to discover if a newly-established airline carrier in Cyprus would be viable and, ultimately, suggest the best airline business model suitable for the Cyprus passenger aviation market. Of course, ...
  • Guerilla marketing. Η επιρροή του στην καταναλωτική συμπεριφορά 

    Χριστοφιλοπούλου, Ελένη (2015-07-21)
    Καθώς οι καταναλωτές γίνονται όλο και καλύτεροι στην αποφυγή των παραδοσιακών εκστρατειών μάρκετινγκ που οι εταιρείες χρησιμοποιούν, έχει καταστεί ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να διαφοροποιήσουν τους τρόπους ...
  • Improving the attractiveness of the hotel & catering programs: A case study of public technical & vocational schools of Cyprus 

    Koumi, Iacovos (2017-02-13)
    The aim of this study is to examine the factors that affect the attractiveness of the Hotel & Catering Program (HCP) in public technical schools of the secondary education in Cyprus. The contribution and importance ...
  • Industrial development and economic welfare: The case of the tile industryin the regions of Emilia Romagna (Italia) and Castellon (Spain) 

    Grigoriou, Varvara (2015-09-07)
    Tile industry is a vital source of economic growth for both Italy and Spain but mainly for the regions of Emilia Romagna in Italy and that of Valencia, in Spain. In 2012, 267 ceramic tile, sanitary ware, tableware and ...
  • Internet market and consumer protection achievements and challenges 

    Papachristoforou, Elena (2017-08-29)
    The present dissertation seeks to provide an overview of the EU consumer protection policy, outlining the history and development of consumer law and policy in the EU over the years, while it focuses on a comprehensive and ...
  • Logistics and agricultural production 

    Mania, Dimitra (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018)
    This thesis highlights the logistics system in the Agri-food chain and present a case study of tomatoes in Latin America. More specifically, it examines the bottlenecks that exist in the tomato supply chain between Costa ...
  • Management αλλαγών. Περίπτωση μελέτης: Foundation School Cyprus 

    Πίτσιλλου, Χρίστος (2014-07-31)
    Τα ινστιτούτα ιδιωτικής εκπαίδευσης διαθέτουν σημαντικά και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τα οποία τα διαφοροποιούν από τους υπόλοιπους οργανισμούς, επιχειρήσεις και τους προσδίδουν ιδιαίτερη αξία. Η προώθηση παροχής υψηλού ...
  • Marketing Plan for Q GARDENS 

    Σιάηλου, Κούλλα (2014-08-27)
    Η παρούσα διατριβή σκοπό έχει να παρουσιάσει ένα Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Επιχείρηση Q GARDΕΝΣ SHAELOS. Η ανάλυση της μελέτης ( Κεφάλαιο 2) συμπεριλαμβάνει την αποσαφήνιση των σημαντικότερων όρων του μάρκετινγκ μάνατζμεντ, ...
  • Marketing plan για τον οργανισμό JCI Lemesos (Junior Chamber International Lemesos) 

    Σολέα, Ειρήνη (2016-09-12)
    Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει ένα marketing plan για το μη κυβερνητικό, μη κερδοσκοπικό οργανισμό JCI Lemesos ο οποίος είναι από τους σημαντικότερους Μη Κυβερητικούς Οργανισμούς Νεολαίας στην Κύπρο, για να τον βοηθήσει ...
  • Marketing plan. Elea Golf Club 

    Ζηνούλη, Ειρήνη (2015-07-21)
    Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται αναφορά στη βαρυσήμαντη προσφορά του Τουρισμού στην οικονομία της Κύπρου. Ο Τουρισμός είναι η «ατμομηχανή» της οικονομίας του νησιού και μπορεί να βοηθήσει τον τόπο να ξεπεράσει την ...