Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ) by Title
Now showing items 815-817 of 817
-
Ψηφιακή στρατηγική 2020: Η περίπτωση της Κρήτης: αποτίμηση των μέχρι τώρα παρεμβάσεων της Ψηφιακής Σύγκλισης και σχεδιασμός της επόμενης προγραμματικής περιόδου: Σύνδεση με το στόχο Ευρώπη 2020
(2015-07-17)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αποτιμήσει και να αξιολογήσει τις μέχρι τώρα παρεμβάσεις της Ψηφιακής Σύγκλισης στην Περιφέρεια της Κρήτης, τις επιπτώσεις που έχουν στην καθημερινή ζωή του πολίτη αλλά και να καταγράψει ... -
Ψηφιακή στρατηγική και κερδοφορία / Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ)
(2017-08-28)Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει πώς οι ψηφιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων βοηθούν στην κερδοφορία/ανάπτυξη τους. Για το σκοπό της διπλωματικής επιλέγεται η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Χρήση και χρησιμότητα
(2016-09-08)Το φαρμακευτικό ψηφιακό μάρκετινγκ , κερδίζει συνεχώς έδαφος στο διεθνές στερέωμα. Λειτουργώντας ως ένας συμπληρωματικός βραχίονας με το παραδοσιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ φαίνεται ότι προσφέρει στις φαρμακευτικές ...