Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 1040-1059 of 1092
-
Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC
(2014-07-31)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής ... -
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και ο προσανατολισμός της στην αγορά-Η ικανότητα της επιχείρησης να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή
(2013-08-28)Μέχρι πρόσφατα υπήρχε ταύτιση της έννοια του μάρκετινγκ υπηρεσιών και του μάρκετινγκ προϊόντων. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το μάρκετινγκ των υπηρεσιών διαφέρει και αυτό οφείλεται στη φύση των υπηρεσιών οι οποίες ... -
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένων
(2017-06-30)Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, αναπτύσσεται στη διεθνή βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980, μετά από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών πάνω στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Η αύξηση του ανταγωνισμού και το συνεχώς ... -
Το μάρκετινγκ στο χώρο των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: Προώθηση υπηρεσιών στη βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-27)Σε μια εποχή όπου η διάθεση της πληροφορίας έγινε υπόθεση όλων και δεδομένου του συνεχώς διογκούμενου και αλληλοσυγκρουόμενου πληροφοριακού περιβάλλοντος (Κωστάκη, 2001), κρίνεται απαραίτητο για τις βιβλιοθήκες να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
(2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank
(2011-08-01)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ... -
Το νέο επιχειρησιακό περιβάλλον του τμήματος τελωνείων μετά την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Νέες προκλήσεις ή νέες απειλές;
(2011-08-01)Το ολοένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον ως αποτέλεσμα της ένταξης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), την 1η Μαΐου 2004, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα μέσα στα οποία δραστηριοποιείται σήμερα το Τμήμα ... -
Το παγκόσμιο τοπίο στην τριτοβάθμια εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-04)Η γέννηση νέων τεχνολογιών, οι αξιοσημείωτες αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο και η επιθυμία για αέναη εκπαίδευση-επιμόρφωση από όλο και περισσότερους ανθρώπους δημιούργησαν μία νέα ανάγκη-πραγματικότητα: ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ και οι εκλογές του 2015 στην Ελλάδα
(2015-08-21)Η μεγάλη τιμωρία. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο εναλλακτικός τίτλος της παρούσας εργασίας καθώς αντανακλά την κατάρρευση των κυρίαρχων κομμάτων της μεταπολίτευσης όπως αποτυπώθηκε με ημερομηνία ορόσημο την 25η Ιανουαρίου ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
(2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το σύστημα αξιολόγησης στην Δημόσια και Ευρύτερη Δημόσια Υπηρεσία στην Κύπρο – Η προσέγγιση των αξιολογούμενων – Προτάσεις βελτίωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η αξιολόγηση των εργαζομένων, αποτελεί αναπόσπαστό κομμάτι της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, και στόχο έχει την βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων. Ανάλογα με τη φύση του οργανισμού, ... -
Το σύγχρονο μάνατζμεντ των δημοσίων υπηρεσιών-Αστυνομικό μάνατζμεντ
(2011-09-06)Η ελληνική αστυνομία ως σύγχρονος οργανισμός ο οποίος καλείται να λειτουργήσει σε ενα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι αναγκαίο να εφαρμόζει και να χρησιμοποιεί πιστά τις αρχές και τα εργαλεία της Διοικητικής Επιστήμης ... -
Το σύστημα κοινωνικών ασφαλίσεων στην Κύπρο: Προκλήσεις, μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
(2014-08-25)Η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και επάρκεια του συστήματος κοινωνικών ασφαλίσεων από την οποία εξαρτάται η κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη μεταξύ των γενεών, είναι ένα επίκαιρο και μείζονος σημασίας θέμα, στις περισσότερες ... -
Το φαινόμενο της Γυάλινης Οροφής στην Κυπριακή Δημόσια Υπηρεσία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης αναφορικά με την διάσταση του φύλου στην πλήρωση θέσεων στην Δημόσια Υπηρεσία. Στόχος είναι να διερευνηθεί κατά πόσον οι γυναίκες αντιμετωπίζουν εμπόδια ... -
Το φαινόμενο της διαφθοράς: Ένα σύγχρονο οικονομικό έγκλημα πρόληψη και καταστολή απο την ελληνική φορολογική διοίκηση
(2016-09-19)Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά η παρουσίαση και προσέγγιση του φαινομένου της διαφθοράς ως ένα νέο οικονομικό έγκλημα που επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα και με τρόπο επιβλαβή το κοινωνικό σύνολο, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, ... -
Το φαινόμενο της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες στις Κυπριακές τράπεζες και η αντιμετώπιση του
(2017-08-28)Η νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή διαφορετικά το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και η χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, αποτελούν πολύ σημαντικά προβλήματα, που απειλούν ολόκληρο τον κόσμο και πιο συγκεκριμένα ... -
Το φαινόμενο της παραοικονομίας - Η περίπτωση της Ελλάδας: Η έρευνα και πειραματική αξιολόγηση
(2017-08-28)Στις αρχές του 2009, στην Ελλάδα, άρχισε να εκδηλώνεται μια κρίση κοινωνικοοικονομικής φύσεως, η οποία άρχισε με τη σειρά της να ξεσκεπάζει προβλήματα και αδυναμίες τα οποία συγκαλύπτονταν επί δεκαετίες. Η κακή διαχείριση ... -
Το φαινόμενο του ηθικού καταναλωτισμού (Ethical Consumerism) ή της ηθικής κατανάλωσης (Ethical Consumption) για το μάρκετινγκ. Διεξαγωγή έρευνας για τους παράγοντες που επηρεάζουν και συνέπειες που απορρέουν από αυτό
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας του φαινομένου του ηθικού καταναλωτισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διευρύνει τη γνώση γύρω από το φαινόμενο αυτό και ... -
Το χρονικό της κρίσης στην ελληνική αγορά ακινήτων
(2014-07-24)Η οικονομική και χρηματοοικονομική κρίση με αφετηρία τις Η.Π.Α. το φθινόπωρο του 2007 εξακολουθεί να έχει πολύπλευρες επιπτώσεις στις οικονομίες χωρών της Ευρώπης και αναποφεύκτως στην οικονομία της Ελλάδος, με άμεσες ...