Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00240.pdf (1.478Mb)
    Date
    2014-07-24
    Author
    Αθανασιάδου, Στέλλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης με υπευθυνότητα, της αναγνώρισης των προσδοκιών των καταναλωτών και της ικανοποίησης τους με όφελος. Οι Αεροπορικές Εταιρείες για να μπορέσουν να εφαρμόσουν τις αρχές του μάρκετινγκ με επιτυχία, πρέπει να εξετάζουν τις τρέχουσες ή πιθανές αγορές δυναμικά και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν μελλοντικές αλλαγές στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Εντοπίζοντας τον στόχο, τις νέες αγορές που θέλουν να πετάξουν και στους νέους καταναλωτές που θέλουν να απευθυνθούν πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένες. Η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού, η σωστή τιμολογιακή πολιτική, η στοχευόμενη αγορά, η ενημέρωση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται, η προβολή και η διαφήμιση είναι τα εφόδια κάθε αεροπορικής εταιρείας. Η Παγκόσμια γεωγραφία των Αεροπορικών εταιριών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει δραματικά. Οι συνεχείς αλλαγές στο παγκόσμιο σκηνικό, οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό, βιομηχανικό, η πολιτική της ελεύθερης αγοράς επηρέασε την διαμόρφωση της διεθνούς διεξαγωγής των αεροπορικών υπηρεσιών των εταιρειών. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζετε η ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των αερομεταφορών. Μέσα από δημοσιεύσεις και επιστημονικές μελέτες διαφαίνεται ότι οι αερομεταφορές παίζουν σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ζωή μιας χώρας. Στόχος είναι να φανεί κατά πόσο η μοναδική αεροπορική εταιρεία της Κύπρου, οι Κυπριακές Αερογραμμές, κατάφεραν με την εισαγωγή του διαδικτύου να πείσουν τους παραδοσιακούς πελάτες να συνεχίσουν να τις εμπιστεύονται και νέους πελάτες να τις προτιμήσουν. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τέσσερα κεφάλαια που έχουν θεωρητικό υπόβαθρο. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγική προσέγγιση στο τμήμα των μεταφορών και αερομεταφορών με μια ιστορική ανασκόπηση, πως ξεκίνησαν και που οδηγήθηκαν οι εθνικοί αερομεταφορείς. Πως οι αερομεταφορείς επηρεάζουν το περιβάλλον αλλά και πώς συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού. Πως οι αεροπορικές εταιρείες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό και να συμβαδίζουν με την τεχνολογία δημιούργησαν ιστοσελίδες και υιοθέτησαν το web. Η εμφάνιση των εταιρειών χαμηλού κόστους έφεραν αναστάτωση στον χώρο των αερομεταφορών και ανάγκασαν τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες να χαμηλώσουν τα ναύλα για να μπορέσουν να τις ανταγωνιστούν. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στους οργανισμούς που διέπουν την ασφαλή λειτουργία των αερομεταφορών όπως η IATA, ICAO, ATC καθώς και των αεροδρομίων που με την ανάπτυξη της τεχνολογίας αναβαθμίζονται συνεχώς για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των νέων προκλήσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση της πορείας των Κυπριακών Αερογραμμών και μια πιο αναλυτική ενημέρωση για το Μάρκετινγκ στις αερομεταφορές. Στο πέμπτο κεφάλαιο περνούμε από το θεωρητικό μέρος στο πρακτικό και πιο συγκεκριμένα στην έρευνα, όπου αναλύεται ο σκοπός της και η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε. Πιο εκτεταμένα γίνεται η ανάλυση του ερωτηματολογίου χρησιμοποιώντας διαγράμματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια συνολική εκτίμηση των αποτελεσμάτων της έρευνας , εξάγονται συμπεράσματα και γίνονται εισηγήσεις.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1602
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013