Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Φωτιάδης, Θωμάς"
Now showing items 1-20 of 32
-
MarketingPlan: Θεωρητικό πλαίσιο και μελέτη περίπτωσης της Sika Hellas ABEE
Μάστορη, Ηλέκτρα-Ελευθερία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η μεταπτυχιακή αυτή διατριβή έχει διττό σκοπό. Από την μία πλευρά γίνεται ανάλυση του τι είναι marketing plan και διερευνάται η σημασία και σημαντικότητα του. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται στην πράξη η σημασία της ανάλυσης ... -
Relationship marketing σε υπηρεσίες άσκησης. Μελέτη περίπτωσης τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ελλάδα.
Λαψάνα, Ευτυχία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Καθώς τα τελευταία χρόνια έχει συντελεσθεί μια καταναλωτική στροφή σε πιο «υγιεινούς» τρόπους ζωής, έχουν παρουσιασθεί πολλές ευκαιρίες στα γυμναστήρια σε σχέση με την αύξηση της πελατείας τους. Παρόλα αυτά, στο σύγχρονο ... -
Social media και μάρκετινγκ / Ανάλυση περιπτώσεων που αφορούν σε πραγματικές επιχειρήσεις
Λεωνίδου, Βασιλική (2017-08-30)Τα social media προσφέρουν μία λύση στις σύγχρονες επιχειρήσεις για την χάραξη μίας στρατηγικής Marketing με στόχο την αντιμετώπιση του συνεχώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερους πελάτες, ... -
Αγοραστικά κίνητρα και συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα κινητά νέας γενιάς και η χρήση της διαφήμισης ως μέσω επίδρασης
Ροσίου, Κωνσταντινιά (2014-07-29)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών στην περίπτωση της αγοράς κινητών τηλεφώνων νεάς τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο στόχοι αυτής της έρευνας είναι από τη μία πλευρά να ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την επίχειρηση Ε.Ν. ΜΑΝΟΣ Ε.Π.Ε.
Ματθαίου, Κλείτος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενός οδικού χάρτη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την εξεταζόμενη επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της. Ο οδικός χάρτης έχει τη μορφή σχεδίου μάρκετινγκ ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion
Καλανταρίδης, Αθανάσιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018. Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα ... -
Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ
Νικολαΐδης, Αυγερινός (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η ... -
Αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας κειμένου / ανάλυσης περιεχομένου στα social media για την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή: Η περίπτωση της πρόβλεψης πωλήσεων εισητηρίων στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες
Γιαννακίδης, Μιχάλης (2013-07-30)Η σημερινή τεχνολογική πραγματικότητα, έχει ανάγει τα κοινωνικά δίκτυα σε ένα κυρίαρχο μέσο ταχύτατης και άμεσης διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων. Η αξία τους στην προώθηση προϊόντων είναι πλέον αναγνωρισμένη από τις ... -
Διερεύνηση και εφαρμογή εργαλείων και τεχνικών σχεδιασμού για το Marketing με σκοπό τη διαμόρφωση επιχειρηματικής στρατηγικής. Η περίπτωση της εταιρίας Ζαριφόπουλος
Χουρίδου, Χριστίνα (2017-07-25)Ο σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των εργαλείων και των τεχνικών του μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις του κλάδου παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας Ζαριφόπουλος. ... -
Διερεύνηση νέων τρόπων αποτελεσματικής δημόσιας διοίκησης μέσω της χρήσης διεθνών πρακτικών του μάρκετινγκ υπηρεσιών: Μελέτη περίπτωσης - Εμπορικό επιμελητήριο Ηρακλέιου
Τζανάκη, Αικατερίνη (2016-07-19)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιασθεί η υφιστάμενη κατάσταση του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου, ως Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου, όπως αυτό λειτουργεί σήμερα και στη συνέχεια να διερευνηθεί μέσω ποιων διαδικασιών ... -
Δικτυακή επιχείρηση. Στην περίοδο κρίσης. Μελέτες περίπτωσης.
Πετρίδης, Δημήτριος (2015-07-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιλαμβάνει ένα θεωρητικό κομμάτι, στο οποίο αναλύονται τόσο γενικές έννοιες σχετικές με το μάρκετινγκ όσο και ειδικές έννοιες που αφορούν τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και το δικτυακό ή πολυ-επίπεδο ... -
Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt
Δημόπουλος, Αντώνιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί ... -
Εφαρμογή στρατηγικών σύγχρονου μάρκετινγκ στη δημόσια εκπαίδευση
Ζένιου, Αιμιλία (2015-07-21)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρείται η μελέτη περίπτωσης εφαρμογής στρατηγικών σύγχρονου Μάρκετινγκ στην Κυπριακή Δημόσια Εκπαίδευση. Αρχικά, θα διερευνηθεί η γνώμη που έχει ο κύπριος εκπαιδευτικός για το ... -
Η δεξιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και η δυνατότητα να επηρεαστούν μέσα από την αξιοποίηση της, μετρήσεις απόδοσης αναφορικά με τους πελάτες (customer performance metric). Εμπειρική έρευνα πάνω σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την αγορά του λιανικού εμπορίου
Νικολαΐδης, Χαράλαμπος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να μελετηθεί η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο. Είναι μια έρευνα από την πλευρά των ιδιοκτητών, εργαζομένων και ... -
Η εφαρμογή της κλίμακας ESE (Entrepreneurial Self Efficacy) σε δείγμα Ελλήνων επιχειρηματιών και υποψήφιων επιχειρηματιών
Σαΐτη, Ιωάννα (2017-08-29)Διανύουμε μία εποχή, όπου η οικονομική συγκυρία για την χώρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή, για τη ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Καθημερινές είναι οι περιπτώσεις όπου νέοι επιχειρηματίες, που ήρθαν αντιμέτωποι με ... -
Η στρατηγική εφαρμογή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εργασιακή ικανοποίηση / The strategy of corporate social responsibility in job satisfaction
Λιόλιος, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-04)Ως επιχείρηση ορίζουμε ένα νομικό πρόσωπο που έχει ως σκοπό του την επίτευξη κέρδους, ταυτόχρονα και ως ένα νομικό πρόσωπο που δραστηριοποιείται ως προς το κοινωνικό σύνολο αλλά και το περιβάλλον. Δυο έννοιες που αμφότερες, ... -
Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου
Παναγιώτου, Σάββας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη ... -
Η χρήση των γυναικείων στερεοτύπων στην ελληνική έντυπη διαφήμιση
Παπαδοπούλου, Μαρία (2013-07-03)Βασική προϋπόθεση για μια επιτυχημένη και συνάμα αποτελεσματική διαφήμιση αποτελεί η διαδικασία της τμηματοποίησης της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία ή ο επαγγελματίας διαφημιστής στηριζόμενος στην κατάλληλη τμηματοποίηση ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο & τουρισμός-μελέτη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας
Τσομπανίδου, Αναστασία (2016-09-13)Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών έχουν αλλάξει καθοριστικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών καθώς τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών και οι ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ποιοτική έρευνα - Μελέτη περιπτώσεων (Εννέα ελληνικών διακεκριμένων διαδικτυακών εκστρατειών) e-commerce - e-marketing case studies (Nine greek distinguished web campaigns)-
Σβώλου, Πολυξένη (2015-07-21)Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ έχουν αλλάξει τις δομές εξουσίας στην αγορά. Τα στοιχεία δείχνουν μια σημαντική μετακύληση των εμπόρων από τις παραδοσιακές τεχνικές σ’ αυτές που επιτάσσει η νέα τεχνολογία, ...