Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2023-01052.pdf (1.117Mb)
    Date
    2023-05
    Author
    Παναγιώτου, Σάββας
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της προτίμησης και της στάση των καταναλωτών απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών. Αρχικά παρουσιάζεται μια σύντομη περιγραφή από βιβλιογραφικές αναφορές στο μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που εφαρμόζουν ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως είναι το Facebook, Instagram, YouTube, τη συμπεριφορά καταναλωτή, τη ψηφιακή διαφήμιση και πληροφορίες σχετικά με τέσσερις επιλεγμένες γαλακτοβιομηχανίες και τον γαλακτοκομικό πολιτισμό της Κύπρου. Οι τέσσερις γαλακτοβιομηχανίες που επιλέχθηκαν για τη μελέτη ως προς τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η Χαραλαμπίδης Κρίστης (Charalambides Christis), η Αλάμπρα (Alambra Dairy Products), η Ζήτα (Zita Dairies) και η Αχναγάλ (Achnagal). Από αναζήτηση μέσω διαδικτύου στα μέσα κοινωνική δικτύωση των γαλακτοκομικών εταιρειών παρουσιάζονται περιληπτικά σε πίνακες οι δραστηριότητες από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως δημοσιεύσεις, προβολές κ.λπ. Τα δεδομένα για το στόχο της έρευνας συλλέχθηκαν με την χρήση ερωτηματολόγιου αποτελούμενο από οκτώ ερωτήσεις. Η μετατροπή των δεδομένων του ερωτηματολογίου σε αριθμητική μορφή πραγματοποιήθηκε αυτόματα μέσω του Google forms. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται και αναλύονται με περιγραφική ανάλυση πινάκων και γραφημάτων. Ο έλεγχος υποθέσεων πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο ελέγχου ανεξαρτησίας χ².
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5574
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013