Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Σάββας
dc.contributor.otherPanagiotou, Savvas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-26T10:46:35Z
dc.date.available2023-07-26T10:46:35Z
dc.date.copyright2023-07-26
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01052el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5574
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της προτίμησης και της στάση των καταναλωτών απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών. Αρχικά παρουσιάζεται μια σύντομη περιγραφή από βιβλιογραφικές αναφορές στο μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που εφαρμόζουν ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως είναι το Facebook, Instagram, YouTube, τη συμπεριφορά καταναλωτή, τη ψηφιακή διαφήμιση και πληροφορίες σχετικά με τέσσερις επιλεγμένες γαλακτοβιομηχανίες και τον γαλακτοκομικό πολιτισμό της Κύπρου. Οι τέσσερις γαλακτοβιομηχανίες που επιλέχθηκαν για τη μελέτη ως προς τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η Χαραλαμπίδης Κρίστης (Charalambides Christis), η Αλάμπρα (Alambra Dairy Products), η Ζήτα (Zita Dairies) και η Αχναγάλ (Achnagal). Από αναζήτηση μέσω διαδικτύου στα μέσα κοινωνική δικτύωση των γαλακτοκομικών εταιρειών παρουσιάζονται περιληπτικά σε πίνακες οι δραστηριότητες από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως δημοσιεύσεις, προβολές κ.λπ. Τα δεδομένα για το στόχο της έρευνας συλλέχθηκαν με την χρήση ερωτηματολόγιου αποτελούμενο από οκτώ ερωτήσεις. Η μετατροπή των δεδομένων του ερωτηματολογίου σε αριθμητική μορφή πραγματοποιήθηκε αυτόματα μέσω του Google forms. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται και αναλύονται με περιγραφική ανάλυση πινάκων και γραφημάτων. Ο έλεγχος υποθέσεων πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο ελέγχου ανεξαρτησίας χ².el_GR
dc.format.extentv, 75 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectDigital marketingel_GR
dc.titleΗ χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTechnological development has significantly affected other than various human activities and the industry of dairy companies, through new types of marketing, digital marketing. The main objective of this master's thesis is the study of consumer preference and attitude towards digital marketing in the dairy industry. First, a brief description is presented from literature references on marketing, digital marketing, social media, social media platforms that implement digital marketing such as Facebook, Instagram, YouTube, consumer behavior, digital advertising and information on four selected dairy companies and the dairy culture of Cyprus. The four Dairies selected for the study regarding the use of digital marketing in social media are Charalambides Christis, Alambra Dairy Products, Zita Dairies and Achnagal. From web search to social media of dairy companies, activities from the social media platforms they use such as posts, views, etc. are summarized in tables. Data for the research objective were collected using a questionnaire consisting of eight questions. The conversion of the questionnaire data into numerical form was done automatically through Google forms. The results of the questionnaire are presented and analyzed with descriptive analysis of tables and graphs. Hypothesis testing was performed using the χ² independence test method.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record