Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ απο τις γαλακτοβιομηχανίες της Κύπρου
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2023-05Συγγραφέας
Παναγιώτου, Σάββας
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η τεχνολογική εξέλιξη έχει επηρεάσει σημαντικά εκτός από διάφορες ανθρώπινες δραστηριότητες και τον κλάδο των γαλακτοκομικών εταιρειών, μέσω νέου είδους μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένη μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της προτίμησης και της στάση των καταναλωτών απέναντι στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών.
Αρχικά παρουσιάζεται μια σύντομη περιγραφή από βιβλιογραφικές αναφορές στο μάρκετινγκ, το ψηφιακό μάρκετινγκ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που εφαρμόζουν ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως είναι το Facebook, Instagram, YouTube, τη συμπεριφορά καταναλωτή, τη ψηφιακή διαφήμιση και πληροφορίες σχετικά με τέσσερις επιλεγμένες γαλακτοβιομηχανίες και τον γαλακτοκομικό πολιτισμό της Κύπρου.
Οι τέσσερις γαλακτοβιομηχανίες που επιλέχθηκαν για τη μελέτη ως προς τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η Χαραλαμπίδης Κρίστης (Charalambides Christis), η Αλάμπρα (Alambra Dairy Products), η Ζήτα (Zita Dairies) και η Αχναγάλ (Achnagal).
Από αναζήτηση μέσω διαδικτύου στα μέσα κοινωνική δικτύωση των γαλακτοκομικών εταιρειών παρουσιάζονται περιληπτικά σε πίνακες οι δραστηριότητες από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως δημοσιεύσεις, προβολές κ.λπ.
Τα δεδομένα για το στόχο της έρευνας συλλέχθηκαν με την χρήση ερωτηματολόγιου αποτελούμενο από οκτώ ερωτήσεις. Η μετατροπή των δεδομένων του ερωτηματολογίου σε αριθμητική μορφή πραγματοποιήθηκε αυτόματα μέσω του Google forms. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται και αναλύονται με περιγραφική ανάλυση πινάκων και γραφημάτων. Ο έλεγχος υποθέσεων πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο ελέγχου ανεξαρτησίας χ².