Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
  6. Πολιτιστικά ιδρύματα και επικοινωνιακή πολιτιστική πολιτική. Επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης του Μουσείου Ηρακλείδων Αθηνών
 
  • Details
Options

Πολιτιστικά ιδρύματα και επικοινωνιακή πολιτιστική πολιτική. Επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης του Μουσείου Ηρακλείδων Αθηνών

Author(s)
Ποντικίδου, Χριστίνα
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ στο χώρο των πολιτιστικών ιδρυμάτων μέσω της μελέτης του Μουσείου Ηρακλειδών και των μεθόδων πολιτιστικής επικοινωνίας που ακολουθεί σε σχέση με αντίστοιχα ιδρύματα της Μεγάλης Βρετανίας (Victoria and Albert Museum, The Potteries Museum and Art Gallery, The Gladstone Museum).
Τα συμπεράσματα της εργασίας καταλήγουν στο γεγονός ότι η επικοινωνία αποτελεί βασικό παράγοντα της δράσης των πολιτιστικών ιδρυμάτων και πιο συγκεκριμένα των μουσείων ενώ το μουσείο του μέλλοντος θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα μοντέρνο, προσιτό και διασκεδαστικό χώρο για τους επισκέπτες του, εφαρμόζοντας νέες μεθόδους προσέγγισης με το κοινό του. Η χρήση εφαρμογών νέων τεχνολογιών, οι συνεργασίες με άλλα μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα, η οργάνωση σεμιναρίων, επιμορφωτικών προγραμμάτων και η προσαρμογή του χώρου για πρόσβαση ατόμων με ειδικές ανάγκες αποτελούν ορισμένες προτάσεις για τη λειτουργία του μουσείου του μέλλοντος.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
65 σ. 30 εκ.
Subjects

Πολιτιστικό μάρκετινγ...

Cultural marketing --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΠΑ-2018-00064.pdf

Size

522.52 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a2f4cdd92de1a8fe18ae29249cf69dc5

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly