Εκπόνηση Μάρκετινγκ Plan Offline - Online στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης Media Markt
Abstract
Η μελέτη αυτή έρχεται να ρίξει φως σε ένα ζήτημα που απασχολεί το σύνολο των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας την περίοδο της κρίσης .«Με τη χρήση ποιων στρατηγικών Marketing μπορεί να αντισταθμιστεί η έλλειψη ανάπτυξης δικτύου φυσικών καταστημάτων. Μελέτη περίπτωσης: Media Markt.
Η επαγγελματική ιδιότητα του εκπονητή, ως στέλεχος Διεύθυνσης στη Media Saturn Ελλάς (κατάστημα Λάρισας), τον ώθησε να επιλέξει ως αντικείμενο μελέτης, την περίπτωση της εταιρίας, στην οποία εργάζεται, θεωρώντας πως η εργασία του θα λάβει χώρο σε πραγματικό χρόνο και πως η καθημερινή επαγγελματική του ενασχόληση είναι απολύτως συνυφασμένη με το θέμα της πτυχιακής του εργασίας.
Στην έρευνά του, κατέγραψε τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος, τη μεθοδολογία που χρησιμοποίησε, πραγματοποίησε μια εκτεταμένη αναφορά στις στρατηγικές μεθόδους που ακολουθεί η εταιρία και στον διαχωρισμό τους με γνώμονα τη χρήση του διαδικτύου. Παραθέτοντας τα μετρήσιμα αποτελέσματα των στρατηγικών αυτών (multichannel, omnichannel) οδηγήθηκε συμπερασματικά στη δυνατότητα αντιστάθμισης της έλλειψης φυσικού δικτύου της Media Markt μέσω της διατήρησης και ενίσχυσης των υπαρχουσών στρατηγικών, στη σημαντικότητα εφαρμογής εργαλείων για τη διερεύνηση και μέτρηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος, αλλά και στην αναγκαιότητα της επαναληπτικής διαφήμισης για την ενίσχυση της διείσδυσης στην αγορά καθώς και στον πελατοκεντρικό προσανατολισμό.