Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Relationship marketing σε υπηρεσίες άσκησης. Μελέτη περίπτωσης τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ελλάδα.

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2019-00713.pdf (982.0Kb)
    Date
    2019-05
    Author
    Λαψάνα, Ευτυχία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Καθώς τα τελευταία χρόνια έχει συντελεσθεί μια καταναλωτική στροφή σε πιο «υγιεινούς» τρόπους ζωής, έχουν παρουσιασθεί πολλές ευκαιρίες στα γυμναστήρια σε σχέση με την αύξηση της πελατείας τους. Παρόλα αυτά, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει καταστεί αναγκαία για τους οργανισμούς, η μετατόπιση από το συναλλακτικό μάρκετινγκστο RelationshipMarketing (RM), όπου η έμφαση δίνεται στη σύναψη και ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, ικανοποιητικών σχέσεων, μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Επομένως η επίτευξη της αφοσίωσης και διατήρησης των υφιστάμενων πελατών θεωρείται κρίσιμης σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η επίδραση των βασικών διαστάσεων του RMστην αφοσίωση των πελατών, στα πλαίσια των γυμναστηρίων της Κέρκυρας. Σαν πιο σημαντικοί παράγοντες επιρροής της αφοσίωσης, καταδείχθηκαν οι: ενσυναίσθηση, η δέσμευση και η ικανοποίηση. Οι ερευνητικές υποθέσεις που δεν υποστηρίχθηκαν ήταν η σημαντική επίδραση των διαστάσεων: εμπιστοσύνη, επικοινωνία, κόστος αλλαγής και επίλυση συγκρούσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4339
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013