Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η δεξιότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης και η δυνατότητα να επηρεαστούν μέσα από την αξιοποίηση της, μετρήσεις απόδοσης αναφορικά με τους πελάτες (customer performance metric). Εμπειρική έρευνα πάνω σε πρωτογενή δεδομένα, τα οποία προέρχονται από την αγορά του λιανικού εμπορίου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2021-00868.pdf (2.724Mb)
    Date
    2021-05
    Author
    Νικολαΐδης, Χαράλαμπος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής, είναι να μελετηθεί η επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο. Είναι μια έρευνα από την πλευρά των ιδιοκτητών, εργαζομένων και πωλητών στο λιανεμπόριο, σε ένα πεδίο που δεν έχει διερευνηθεί ιδιαίτερα, εν αντιθέσει με την επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των καταναλωτών, όσον αφορά τις αγορές τους. Θα αναλυθούν οι βασικές αρχές του λιανεμπορίου και ή έννοια και οι βασικές αρχές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, των μοντέλων και των χαρακτηριστικών μέτρησης τους. Με τη χρήση κατάλληλα δομημένου ερωτηματολογίου (Τareq N., 2010), που στηρίχθηκε στην επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε οργανισμούς, το παρόν ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε καθώς ανταποκρινόταν πλήρως στις απαιτήσεις της παρούσας μελέτης. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο τρόπο και στη διαδικασία αποστολής του ερωτηματολογίου και στο δείγμα που θα απαντήσει, καθώς απαντήθηκε αποκλειστικά από ιδιοκτήτες, εργαζομένους και πωλητές στο λιανεμπόριο. Στην έρευνα, πραγματοποιήθηκε μελέτη ερευνητικών υποθέσεων, η οποία βασίστηκε πάνω στη σχετική αρθρογραφία, για την επίδραση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε οργανισμούς. Διεξήχθη με βάση το μοντέλο της πολυσυγραμμικότητας, του έλεγχο υποθέσεων, αλλά και μοντέλων υπολογισμού της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, σε συνάρτηση με μεταβλητές της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ. Η στατιστική μελέτη πραγματοποιήθηκε βάση μεταβλητών Οικονομετρικών Υποδειγμάτων R2, p-value, r, F-test, που ενδείκνυνται για τον έλεγχο υποθέσεων και για την εξαγωγή πολυσυγγραμμικών μοντέλων μεταβλητών και τον έλεγχο σημαντικότητας τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5036
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013