Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω πρακτικών του μάρκετινγκ
Abstract
Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις πρακτικές που αξιοποιούνται από την ναυτιλιακή εταιρεία CSM, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η παροχή υψηλού επιπέδου ναυτιλιακών υπηρεσιών προς τους πελάτες. Για να καταφέρει η έρευνα αυτή να αποδώσει κάποια αποτελέσματα χρησιμοποιήθηκαν συνεντεύξεις, αξιοποιώντας τη συνεισφορά ερωτηματολογίων τα οποία δόμησε η ίδια η επιχείρηση μέσα από τη δική της έρευνα και εμπειρία και με χρήση ιδίων πόρων. Τα αποτελέσματα από την έρευνα αναλύονται εις βάθος, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα ως προς τις ναυτιλιακές υπηρεσίες που παρέχει η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρεία προς τους πελάτες της.