Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00600.pdf (1.671Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Καλανταρίδης, Αθανάσιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018. Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, κυρίως στις χώρες της Γερμανίας και Ολλανδίας. Η παραγωγική της μονάδα βρίσκεται στην Βουλγαρία, ενώ η διοίκηση και τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το σχέδιο μάρκετινγκ που προτείνεται στα πλαίσια της παρούσας εργασίας προέκυψε ύστερα από ενδελεχή έρευνα και ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος με αναφορά στη δομή και τη σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση της επιχείρησης, μελετώντας τις δυνάμεις - αδυναμίες της, τις ευκαιρίες - απειλές του περιβάλλοντος (SWOT analysis), το εξωτερικό Μάκρο – περιβάλλον της (PESTCD analysis), περιγράφεται η κατάσταση στον κλάδο της ένδυσης, η αγορά, ο υφιστάμενος ανταγωνισμός και το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter. Έπειτα γίνεται προσπάθεια να χρησιμοποιηθούν όλα τα παραπάνω στοιχεία για να καθοριστούν οι κατάλληλες στρατηγικές και να προταθεί το μίγμα μάρκετινγκ που θα μπορούσε να υλοποιηθεί εντός του 2018. Επιπλέον αξιολογούνται οι προτεινόμενες ενέργειες που παρουσιάστηκαν και ελέγχονται τα αποτελέσματά τους. Τέλος, περιγράφονται τα σχέδια δράσης - εναλλακτικές επιλογές της εταιρείας για τις περιπτώσεις μη ομαλής έκβασης των γεγονότων (σχέδια εκτάκτων αναγκών).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3528
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013