Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ηλεκτρονικό εμπόριο & τουρισμός-μελέτη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00477.pdf (2.031Mb)
    Date
    2016-09-13
    Author
    Τσομπανίδου, Αναστασία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών έχουν αλλάξει καθοριστικά την επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών καθώς τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών και οι συναλλαγές. Η αγορά και η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική άνθηση κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες (Toma et al, 2013). Ο κλάδος του τουρισμού, αναμφίβολα εξαρτάται και στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις υπηρεσίες προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, τα πληροφοριακά συστήματα στο διαδίκτυο, τα οποία μεταβάλλουν διαρκώς την λειτουργία και την ανάπτυξη της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας εξαιτίας των συγκεκριμένων χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών αυτών. Ολοένα και περισσότεροι τουριστικές επιχειρήσεις και οργανώσεις αναπτύσσουν διαδικτυακές υπηρεσίες και χρησιμοποιούν τις νέες εφαρμογές της τεχνολογίας. Πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το κυρίαρχο μέσο παρουσίασης τουριστικών πληροφοριών και αγοραπωλησίας τουριστικών υπηρεσιών (Toma et al, 2013). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον βαθμό διείσδυσης του διαδικτύου και των εφαρμογών του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τομέα του τουρισμού καταγράφοντας και αναλύοντας ευρήματα από την μελέτη της βιβλιογραφίας και επιστημονικής αρθρογραφίας σχετικά με την ευρύτητα της χρήσης του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Επίσης μέσα από την έρευνα επιχειρείται η καταγραφή και αποτύπωση της παρούσας κατάστασης σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων στην γεωγραφική περιοχή τριών νομών της Βόρειας Ελλάδας, παρουσιάζοντας τις αντιλήψεις των στελεχών για την σημαντικότητα της προβολής των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2598
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013