Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Social media και μάρκετινγκ / Ανάλυση περιπτώσεων που αφορούν σε πραγματικές επιχειρήσεις

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00546.pdf (430.0Kb)
    Date
    2017-08-30
    Author
    Λεωνίδου, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα social media προσφέρουν μία λύση στις σύγχρονες επιχειρήσεις για την χάραξη μίας στρατηγικής Marketing με στόχο την αντιμετώπιση του συνεχώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερους πελάτες, ισχυροποιώντας το εμπορικό τους σήμα και μειώνοντας το κόστος της διαφημιστικής τους δαπάνης. Η πρακτική αυτήν έχει ονομαστεί Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας μελέτης. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση του ζητήματος της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Προς το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστές ερωτήσεις, που προήλθε από το συνδυασμό ερωτήσεων δύο προϋπαρχόντων ερωτηματολογίων. Η διανομή και η συλλογή των ερωτηματολογίων έγιναν από την ερευνήτρια και το τελικό δείγμα ανήλθε σε 85 εταιρίες. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν επεξεργάστηκαν με τη χρήση στατιστικών μεθόδων περιγραφικής (Πίνακες Συχνοτήτων) και επαγωγικής (χ2 έλεγχος ανεξαρτησίας) στατιστικής. Η στατιστική ανάλυσή τους εμφάνισε την σχεδόν καθολική εφαρμογή του Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας, μία ευρεία αποδοχή των πλεονεκτημάτων της και μία περιορισμένη αποδοχή των μειονεκτημάτων της. Παρά την καθολική του εφαρμογή, όμως, το παραδοσιακό μίγμα marketing δεν αντικαθίσταται, αλλά τα Social Media λειτουργούν συμπληρωματικά μαζί του. Το συνηθέστερο μέσο για την εφαρμογή Marketing είναι το Facebook και το λιγότερο συνηθισμένο μέσο είναι το Pinterest. Ταυτόχρονα, αν και παρουσιάστηκε κάποιο σημάδι σχετικά με την αυξημένη χρήση του Social Media marketing από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, εφόσον για το Youtube προέκυψε μία σχετική στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση, δεν προέκυψε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ μικρών και μεγαλύτερων επιχειρήσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3039
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013