Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών στο Ελληνικό Κοινοτικό Φαρμακείο
 
  • Details
Options

Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών στο Ελληνικό Κοινοτικό Φαρμακείο

Author(s)
Κίττας, Σωτήριος
Date Issued
2023-05
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διεκπεραιώθηκε με σκοπό την εκπόνηση των σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Θέμα της διατριβής είναι «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών Στο Ελληνικό Κοινοτικό Φαρμακείο».

Στο πρώτο μέρος της διατριβής αναπτύσσονται σε θεωρητικό επίπεδο οι έννοιες της μεταρρύθμισης και τις ικανοποίησης του πελάτη. Αναλύονται επιγραμματικά τα είδη των μεταρρυθμίσεων και των αλλαγών οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τις επιχειρήσεις, οι σκοποί που ωθούν τις επιχειρήσεις να προβούν σε αυτές καθώς και ο τρόπος εφαρμογής τους. Εν συνεχεία, περιγράφονται οι μεταβλητές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή, καθώς και οι απαιτήσεις και προσδοκίες των οποίων η εκπλήρωση επιφέρει την ικανοποίηση του. Τέλος γίνεται μία σύντομη αναφορά στο φαρμακευτικό γίγνεσθαι της Ελλάδας, το επάγγελμα του φαρμακοποιού και το νομοθετικό πλαίσιο που διακατέχει τον κλάδο.

Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται την ερευνητική προσέγγιση της θεωρίας. Βασίζεται στην ανάλυση του ερωτηματολογίου το οποίο κλήθηκαν να συμπληρώσουν πελάτες - ασθενείς του φαρμακείου, καταγράφοντας την ικανοποίηση τους αναφορικά με το σύνολο της αγοραστικής τους εμπειρίας. Δευτερευόντως γίνεται μία προσπάθεια ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών του φαρμακείου.

Σε αυτό το σημείο είναι θεμιτό να αναφέρουμε ότι κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου διασφαλίστηκαν τα προσωπικά δεδομένα των ερωτηθέντων. Οι πληροφορίες που περιέχονται στα ερωτηματολόγια προορίζονται αποκλειστικά για χρήση του ερευνητή, ενώ στους ιδιοκτήτες του φαρμακείου δόθηκαν τα επεξεργασμένα στατιστικά αποτελέσματα, με σκοπό την ενημέρωση τους αναφορικά με την τρέχουσα εικόνα της επιχείρησης τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
xii, 153 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση πελατών

Customer satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2023-01035.pdf

Size

2.48 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):eaeef765a5948aa3ce9a23d2ab6b2cad

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly