Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας κειμένου / ανάλυσης περιεχομένου στα social media για την κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή: Η περίπτωση της πρόβλεψης πωλήσεων εισητηρίων στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2013-00108.pdf (678.1Kb)
    Date
    2013-07-30
    Author
    Γιαννακίδης, Μιχάλης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η σημερινή τεχνολογική πραγματικότητα, έχει ανάγει τα κοινωνικά δίκτυα σε ένα κυρίαρχο μέσο ταχύτατης και άμεσης διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων. Η αξία τους στην προώθηση προϊόντων είναι πλέον αναγνωρισμένη από τις επιχειρήσεις (Kaplan, Haenlein, 2010). Καθώς λοιπόν έχει ωριμάσει η χρήση των κοινωνικών δικτύων τόσο από τους χρήστες, όσο και τις επιχειρήσεις, ο όγκος του περιεχομένου που δημοσιεύεται κάθε δεδομένη χρονική στιγμή στους σχετικούς δικτυακούς τόπους είναι σημαντικά μεγάλος (Nielsen, 2012). Έχει δε τα εξής μοναδικά χαρακτηριστικά: αμεσότητα που του επιτρέπει να φτάσει γρήγορα στον αποδέκτη, δυνατότητα μαζικής διάδοσής του σε άλλους ανθρώπους με παρόμοια ενδιαφέροντα και τέλος τη δυνατότητα αμφίδρομου σχολιασμού σε αυτό. Έχοντας πλέον ο αναλυτής πρόσβαση σε ένα τόσο πλούσιο σε γνωρίσματα περιεχόμενο, μπορεί, χρησιμοποιώντας την τεχνική ανάλυσης περιεχομένου, να αναλύσει το μέρος των δημόσιων αναρτήσεων που σχετίζονται με συγκεκριμένα προϊόντα, ώστε να ερευνήσει πώς μπορεί να κατανοήσει και να προβλέψει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ο τομέας της πρόβλεψης των πωλήσεων εισιτηρίων στις κινηματογραφικές αίθουσες επιλέχθηκε ως ένα ενδιαφέρον και ταυτόχρονα κατάλληλο παράδειγμα για την εφαρμογή της προτεινόμενης μεθοδολογίας. Οι λόγοι γι’ αυτή την επιλογή είναι πως η επιχειρηματικότητα γύρω από τον τομέα της διασκέδασης στους κινηματογράφους είναι διαχρονικά σημαντική και συγκεντρώνει γύρω της πλήθος άλλων δραστηριοτήτων. Επίσης, ο συγκεκριμένος τρόπος διασκέδασης ως προϊόν, έχει έντονη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, με τους χρήστες να μην διστάζουν να εκφράσουν ανοιχτά την άποψη τους για τις ταινίες που παρακολούθησαν. Στην παρούσα εργασία, αναπτύχθηκε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξόρυξης δεδομένων από το Facebook και ανάλυσης του σχετικού περιεχομένου. Κατόπιν, μεταβλητές από το περιεχόμενο αυτό μετρήθηκαν, καταγράφηκαν και συσχετίστηκαν με τις πραγματικές πωλήσεις των εισιτηρίων. Με τον τρόπο αυτό, αναζητήθηκε η συσχέτιση μεταξύ περιεχομένου στα Κοινωνικά Δίκτυα και καταναλωτικών προτιμήσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1329
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013