Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 1020-1039 of 1092
-
Τα κίνητρα για επαγγελματική εξέλιξη των εργαζομένων και πως αυτά επιδρούν στην επαγγελματική τους ικανοποίηση στην Κύπρο. Σύγκριση ιδιωτικού με δημόσιο τομέα
(2016-09-12)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τα επίπεδα ικανοποίησης των εργαζομένων στην Κυπριακή αγορά εργασίας, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, καθώς στη συνέχεια να συγκρίνει τυχών διαφορές στην ικανοποίηση μεταξύ ... -
Τα κρυπτονομίσματα ως μέσο συναλλαγών στην σύγχρονη αγορά της Ελλάδας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Την τελευταία δεκαετία, το κρυπτονόμισμα έχει μετατραπεί σε μια εξαιρετικά δημοφιλή επένδυση. Τα κρυπτονομίσματα είναι μια μορφή ψηφιακού νομίσματος η οποία διασφαλίζεται μέσω της τεχνικής της κρυπτογραφίας. Αυτά τα νομίσματα ... -
Τα πλαίσια της εταιρικής διακυβέρνησης των πιστωτικών ιδρυμάτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον ελληνικό τραπεζικό τομέα, καθώς και η εξέταση της σχέσης μεταξύ ... -
Τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου ηγέτη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023)Η ηγεσία και η παρακίνηση είναι διοικητικού χαρακτήρα διαδικασίες πολύ σπουδαίες, αφού επηρεάζουν σημαντικά την εστίαση στην υλοποίηση των σκοπών ώστε να υλοποιηθεί ορθά η λειτουργία τους. Ο ηγέτης είναι αναγκαίο να ... -
Τα χρώματα και η επίδραση που έχουν στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών
(2017-08-29)Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι όλο και πιο έντονος οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους για να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά και να μεγιστοποιήσουν τα ... -
Τα χρώματα και ο τρόπος επίδρασης τους στη στάση του ηλεκτρονικού επισκέπτη απέναντι στην ιστοσελίδα
(2013-07-30)Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές έχουν αυξήσει την διαπραγματευτική τους δύναμη έναντι των φυσικών και διαδικτυακών καταστημάτων, λόγω της πληθώρας εναλλακτικών επιλογών και της ευκολίας πρόσβασης στη γνώση. Συνεπώς ο ... -
Τακτικές μάρκετινγκ για απογείωση της ικανοποίησης των πελατών της εταιρείας Cyprus Airports Duty Free
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Όπως δεν μπορεί να υπάρξει ζωή χωρίς νερό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια επιχείρηση χωρίς Μάρκετινγκ! Το Μάρκετινγκ είναι το άλφα και το ωμέγα για μια εταιρεία καθώς κατέχει καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των πελατών ... -
Τάσεις και όψεις του νέου δημόσιου μάνατζμεντ στη δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα. Πως αυτές έχουν εφαρμοσθεί και έχουν επηρεάσει την δημόσια διοίκηση την τελευταία 20ετία
(2013-07-23)Οι μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο τομέα στην Ελλάδα αντανακλούν σε ένα βαθμό τις θεωρίες και τις πρακτικές που ακολούθησαν οι Αγγλοσαξονικές και οι Κεντρο-ευρωπαϊκές χώρες, από τις αρχές της Δεκαετίας του 1980 γνωστές ως Νέο ... -
Τηλεργασία στον ΟΑΥ - Αντιλήψεις και προθέσεις
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η εφαρμογή της τηλεργασίας συνιστά στις ημέρες μας ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που οι Διοικήσεις των Οργανισμών καλούνται να αντιμετωπίσουν. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξεταστούν οι αντιλήψεις ... -
Τιμή αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή: Εμπειρική σύγκριση διαφορετικών πρακτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Στα πλαίσια εκπόνησης της πτυχιακής διατριβής μου για το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, πραγματοποιήθηκε η παρούσα έρευνα. Σε αυτή εξετάζεται και παρουσιάζεται ... -
Τμηματοποίηση αγοράς και καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Περιφέρεια Αττικής
(2013-07-25)Τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μια νέα πραγματικότητα, χαρακτηριζόμενη από συνεχείς αλλαγές και αστάθεια, εξαιτίας της αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις πρέπει να ... -
Το digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που ... -
Το e-business στην Ελλάδα: Μια ανάλυση των συγκριτικών στοιχείων 2007-2012
(2013-08-01)Το ηλεκτρονικό εμπόριο τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σημαντικά και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εταιριών και των αγοραστών. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική αναφορά των διαφορών μεταξύ του ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
(2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ... -
Το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα στη Κύπρο ως ένα πρόγραμμα κοινωνικής προστασίας των πληγέντων απο την οικονομική κρίση
(2015-10-08)Η οικονομική κρίση έχει την ρίζα της στη φούσκα της αγοράς κατοικιών το καλοκαίρι του 2007 στην Αμερική. Η επέκταση της ήταν ταχύτατη και κατέληξε στην βαθύτατη οικονομική κρίση που βιώνουν τα κράτη σήμερα. Αναμενόμενο ... -
Το εμπόριο προϊόντων μεταξύ Κύπρου και άλλων χωρών
(2015-03-12)Το εμπόριο αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης και ευημερίας των λαών. Η φιλελευθεροποίηση του εμπορίου και η κατάργηση ή και ελαχιστοποίηση των περιοριστικών εμποδίων, που επήλθαν μετά το δεύτερο παγκόσμιο ... -
Το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου και οι ενεργειακές τιμές καυσίμων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η Παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας των δικαιωμάτων εκπομπής ρύπων, που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Μια τεχνητή αγορά που αναγκάζει τους ρυπαντές στον ευρωπαϊκό χώρο να ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους αβεβαιότητας: Η επίδραση του Covid-19
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της κύμανσης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια περιόδων αβεβαιότητας, όπως είναι για παράδειγμα η πρόσφατη περίοδος της πανδημίας του κορονοϊού. Προκειμένου ... -
Το μάνατζμεντ ενός πολιτικού οργανισμού:Η περίπτωση της Νέας Δημοκρατίας
(2011-08-01)Στις μέρες μας βιώνουμε μια μεγάλη οικονομική, ηθική και κοινωνική κρίση. Η αξιοπιστία της πολιτικής πλήττεται. Η εμπιστοσύνη των πολιτικών προς τους πολιτικούς έχει κλονιστεί. Η κοινωνία μιλά απαξιωτικά για τα πολιτικά ...