Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τα χρώματα και η επίδραση που έχουν στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00529.pdf (868.1Kb)
    Date
    2017-08-29
    Author
    Νικολάου, Κατερίνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι όλο και πιο έντονος οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους για να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Η ποιότητα των προϊόντων αλλά και η προσφορά τους σε χαμηλές τιμές αποτελούν δύο τρόπους που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να πετύχουν τους στόχους τους. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που φαίνεται διαδραματίζει το δικό του ρόλο είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Στη βιβλιογραφία έχει καταγραφεί ότι η επιλογή του χρώματος του προϊόντος, του λογότυπου και του καταστήματος δεν είναι τυχαίες επιλογές καθώς το χρώμα συνδέεται και επηρεάζει τις αντιλήψεις και τη στάση των ατόμων για τα προϊόντα που πρόκειται να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν το καταλληλότερο χρώμα για το προϊόν τους ή για το λογότυπο τους αν έχουν γνώση όσο αφορά τις έννοιες που αποδίδουν στα διάφορα χρώματα οι καταναλωτές και αν γνωρίζουν πως οι αντιλήψεις των ατόμων διαμορφώνονται, επηρεάζονται και καθορίζονται από το χρώμα. Σε αυτή την εργασία η βασική στόχευση είναι να καταγραφούν οι έννοιες με τις οποίες τα άτομα συνδέουν τα χρώματα καθώς επίσης και η επίδραση που έχουν τα χρώματα στις αντιλήψεις τους, στις προτιμήσεις τους και στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Επίσης, εξετάζεται αν συνδέονται οι προτιμήσεις αυτές με τα προσωπικά χαρακτηριστικά των ατόμων, όπως είναι για παράδειγμα το φύλο, η ηλικία, το επίπεδο εκπαίδευσης και το ύψος του εισοδήματος. Για να εκπληρωθούν οι βασικοί στόχοι της έρευνας και να απαντηθούν τα ερωτήματα που τίθενται χρησιμοποιείται ένα δείγμα από άτομα που απαντούν σε διάφορες ερωτήσεις που σχετίζονται με τις προτιμήσεις τους για το χρώμα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3029
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013