Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 190-209 of 1092
-
Ανάλυση του κλάδου παροχής υπηρεσιών υγείας στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Καθώς η διαφαινόμενη απειλή της δημοσιονομικής ύφεσης κυμαινόταν πάνω από την Ευρωζώνη, η Κύπρος συνήψε το 2013 με τη μορφή μνημονίου συμφωνίας (MoU) με μια ομάδα διεθνών δανειστών (κοινώς γνωστών ως Τρόικα). Το πακέτο ... -
Ανάλυση του τουριστικού κλάδου ως παράγοντα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ο τουρισμός είναι συνυφασμένος με την Ελλάδα από τα αρχαία χρόνια, παρουσιάζοντας ιδιαίτερη άνθηση μετά το τέλος του 2ου παγκοσμίου πολέμου έως και την δεκαετία του ’80. Το κλασσικό μοντέλο του μαζικού τουρισμού, που ... -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών ελληνικών εργοστασίων παραγωγής πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης
(2015-07-21)Η ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μεγάλη οικονομική ύφεση με άμεσο αντίκτυπο και στον κλάδο των εργοστασίων παραγωγής πλαστικών σωλήνων και εξαρτημάτων ύδρευσης-άρδευσης-αποχέτευσης. Ο κλάδος αυτός έχει ... -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών ελληνικών εταιρειών κινητής τηλεπικοινωνίας
(2013-08-01)Ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με την πολυπλοκότητα των αλληλεπιδράσεων των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων, έχουν οδηγήσει στη αύξηση των εμπλεκομένων, με αυτές τις ... -
Ανάπτυξη επιχειρησιακού σχεδίου επιχείρησης/οργανισμού δημιουργία One Stop Shop for Farmers
(2017-08-28)Η γεωργία αποτελεί ένα σημαντικό τομέα της οικονομίας, τόσο για την χρηματική αξία των προϊόντων της, αλλά και για την σημασία των προϊόντων στην διατροφή του ανθρώπου. Πολλές χώρες προσπαθούν να στηρίζονται κατά ένα ... -
Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
(2016-03-16)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η ... -
Ανάπτυξη νέας υπηρεσίας και διείσδυση σε διεθνείς αγορές. Μελέτη περίπτωσης κυπριακής ιδιωτικής επιχείρησης.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-02-02)Η παγκοσμιοποίηση των αγορών οδηγεί ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στην απόφαση για διεθνή δραστηριοποίηση. Η επέκταση μιας επιχείρησης στο εξωτερικό μπορεί να επιφέρει υψηλότερα κέρδη, κρύβει όμως και πολλούς κινδύνους ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ κομπόστας ροδακίνου στην Ε.Α.Σ. Γιαννιτσών
(2013-07-25)Η βιομηχανία κονσερβοποίησης ροδάκινου είναι από τους ανταγωνιστικότερους παραγωγικούς κλάδους της Ελλάδας, αφού περίπου το 98% της παραγωγής εξάγεται στις διεθνείς αγορές και μάλιστα με μεγάλη γεωγραφική διασπορά. Η ΕΑΣ ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Οι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται ... -
Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της μπύρας Fix για διείσδυση στην αγορά της Κύπρου
(2017-08-29)Οι νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά απαιτητικό με τις υψηλές απαιτήσεις στα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι του νοικοκυριού του, οι καταναλωτές με γνώσει ... -
Ανάπτυξη στρατηγικών διάσωσης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο, σαν εργαλείο ανάκαμψης απο την οικονομική κρίση
(2016-03-17)Το αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη των στρατηγικών επιβίωσης που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο, μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνουν τα τελευταία χρόνια. ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την επίχειρηση Ε.Ν. ΜΑΝΟΣ Ε.Π.Ε.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στη συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται μία προσπάθεια δημιουργίας ενός οδικού χάρτη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την εξεταζόμενη επιχείρηση στην επίτευξη των στόχων της. Ο οδικός χάρτης έχει τη μορφή σχεδίου μάρκετινγκ ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett Cyprus
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-06)Η διπλωματική εργασία έχει ως κύριο θέμα τον σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρία Holland & Barrett στην Κύπρο. Είναι σημαντικό να αναφερθεί, ότι η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τους κορυφαίους λιανοπωλητές ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018. Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ και επωνύμων ετικέτων ελαιολάδου
(2012-08-28)Το ελαιόλαδο αποτελεί ένα απο τα πλέον σημαντικά αγροτικά προϊόντα της Ελλάδας. Παρόλη την σημαντικότητα του όμως ένα πολύ μικρό κομμάτι της συνολικής παραγωγής τυποποιείτε και κατευθεινετε στις διεθνείς αγορές.Αυτό ακριβώς ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για ... -
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών. Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας ... -
Ανάπτυξη σχέσεων επιχειρήσεων στο χώρο του φαρμάκου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Στη σύγχρονη ανταγωνιστική και συνεχώς μεταβαλλόμενη εποχή, οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους αποτελούν μια στρατηγική η οποία συμβάλλει στην απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην αφορά, εξασφαλίζοντας ... -
Ανάπτυξη υπάρχοντος μικρού συνεργείου αυτοκινήτων σε επιχείρηση οικονομοτεχνική μελέτη
(2016-03-17)Στην σημερινή εποχή παρατηρείται μια συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας η οποία συμβάλλει αναπόφευκτα στην διευκόλυνση της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Συνέπεια, αυτών των διευκολύνσεων, είναι η μετατροπή του κόσμου ολόκληρου ... -
Αναπτυξιακές πρακτικές μουσείων και προώθηση πολιτισμικών προϊόντων: Το υπόδειγμα του Μουσείου Μεταφορών του Λονδίνου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το μουσειακό μάρκετινγκ και τα προβλήματα που προκύπτουν στην εφαρμογή των πρακτικών προώθησης των πολιτισμικών προϊόντων , λόγω της ελλιπούς εμπειρίας και της αδυναμίας των ...