Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ της μπύρας Fix για διείσδυση στην αγορά της Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00530.pdf (1.395Mb)
    Date
    2017-08-29
    Author
    Παναγιώτου, Στυλιανός
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες το καταναλωτικό κοινό είναι πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά απαιτητικό με τις υψηλές απαιτήσεις στα προϊόντα που βάζουν στο καλάθι του νοικοκυριού του, οι καταναλωτές με γνώσει των προϊόντων, η ποιότητα αλλά και τα οικονομικα, έχουν αναγκάσει τους εισαγωγείς προϊόντων αλλά και τους παραγωγούς να ανεβάσουν την ποιότητα αλλά και να έχουν προσεγμένη τιμή. Όλα τα πιο πάνω για να δέσουν μεταξύ τους χρειάζεται μία σωστή αναπτυξιακή στρατηγική. Η στρατηγική που θα ασχοληθούμε στην πτυχιακή εργασία είναι η στρατηγική ανάπτυξης νεοεισερχόμενου προϊόντος σε νέα αγορά. Δηλαδή, στις παραπανω συνθήκες που έχουν να κάνουν με το καταναλωτικό κοινό, θα γίνουν διάφορες ενεργείες έτσι ώστε να κερδίσουμε ένα μερίδιο αγοράς στην Κύπρο και να ξεκινήσουμε την γνωριμία μας στο καταναλωτικό κοινό. Κατά αρχάς, θα δούμε το προφίλ του βασικού μας συνεργάτη, της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που αποτελεί τον παραγωγό της ιστορικότερης ελληνικής μπύρας στην Ελλάδα. Ο βασικός μας συνεργάτης θα μας προμηθεύει την μπύρα που θα εισάγουμε στην Κύπρο, όπου θα χρησιμοποιήσουμε το προφίλ του για καλύτερη διείσδυση στην αγορά. Αμέσως μετά, θα δούμε τα είδη της μπύρας που θα εισάγουμε μαζί με την ιστορία της πρώτης μπύρας της Ελλάδας, όπου η συσκευασία η ποιότητα και η ιστορία είναι και ένα από τα πιο δυνατά μας χαρτιά. Η ανάλυση PESTLE που θα αναλύσουμε θα μας δείξουν το περιβάλλον όπου μας περικλείνει και πώς μας επηρεάζει αυτό. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναλυθεί η έννοια και ο ορισμός του Μάρκετινγκ. Στο επόμενο κεφάλαιο, θα δούμε τον όρο και την διαδικασία κατανάλωσης, επίσης, την βασική έννοια του καταναλωτή, το μάρκετινγκ με επίκεντρο τον καταναλωτή και τους παράγοντες όπου καθορίζουν την ψυχολογική συμπεριφορά. Στο πέμπτο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το μείγμα μάρκετινγκ, αναλύοντας το προϊόν, την τιμή, τα κανάλια διανομής του και την προώθηση του. Θα ακολουθήσει μία αναφορά στο στρατηγικό σχεδιασμό και στη συνέχεια θα δούμε τον ορισμό, το λόγο που χρησιμοποιείται ο στρατηγικός σχεδιασμός και θα γίνει και μία αναφορά σχετικά με τους τύπους και τα μοντέλα του. Στο 7ο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τον ανταγωνισμό μας . Επίσης, θα δούμε στατιστική έρευνα για την κατανάλωση της μπύρας στην Κύπρο. Στο τελευταίο κεφάλαιο, θα αναλυθούν ο στρατηγικός σχεδιασμός της μπύρας FIX για την διείσδυση της μπύρας σε καινούργια αγορά, οι στόχοι μας και οι επιδίωξεις μας καθώς και τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματικού μας σχεδίου. Θα ακολουθήσει η ανάλυση SWOT και τέλος η ανάπτυξη του στρατηγικού μας σχεδίου
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3030
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013