Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Darostel Solar.

    Thumbnail
    View/Open
    ΜΒΑ-2020-00821.pdf (1.794Mb)
    Date
    2020-06
    Author
    Καρβαζώνης, Χαράλαμπος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό τον σχεδιασμό του μάρκετινγκ της εταιρείας Darostel ltd με έδρα τη Λεμεσό , που δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταιϊκών εγκαταστάσεων. Μια εταιρεία για να αναπτυχθεί και να μπορέσει να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές εξελισσόμενο ανταγωνιστικά οικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον, όλα τα επιχειρηματικά της σχέδια πρέπει να διέπονται από τεχνικές και κανόνες του μάρκετινγκ ,με έμφαση στην ποιότητα αλλά και την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Τα ανωτέρω πρέπει να ακολουθούνται πιστά για να μπορεί να είναι επιτυχής η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα διατριβή θα προσπαθήσει να αναλύσει το μάρκετινγκ πλαν της συγκεκριμένης εταιρείας. Αφού γίνει ανάλυση της υπάρχουσας στρατηγικής και του μάρκετινγκ πλαν που ακολουθεί η εταιρεία ,θα αναλυθούν οι αδυναμίες που εντοπίζονται και πως η εταιρεία μπορεί να τις βελτιώσει ώστε να καταφέρει να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να καταφέρει να δημιουργήσει όνομα ικανό να είναι αναγνωρίσιμο σε όλη την Κύπρο στον κλάδο των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών της. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου που περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο ερωτήσεις κλειστού τύπου ,με προσωπική συνέντευξη από το γενικό διευθυντή και μέτοχο της εταιρείας κύριο Nick Jiah Akane ,από την εμπειρία του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργάζεται στην εταιρεία τον τελευταίο χρόνο στη θέση του διευθυντή πωλήσεων και από πληροφορίες που αντλήθηκαν από τους υπεύθυνους των τμημάτων της εταιρείας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4531
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013