Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αναπτυξιακές πρακτικές μουσείων και προώθηση πολιτισμικών προϊόντων: Το υπόδειγμα του Μουσείου Μεταφορών του Λονδίνου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00652.pdf (716.8Kb)
    Date
    2018-05
    Author
    Αποστόλου, Ευδοξία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το μουσειακό μάρκετινγκ και τα προβλήματα που προκύπτουν στην εφαρμογή των πρακτικών προώθησης των πολιτισμικών προϊόντων , λόγω της ελλιπούς εμπειρίας και της αδυναμίας των μάρκετερ από τη μία να προσαρμόσουν τις πρακτικές τους σύμφωνα με το ιδιότυπο καθεστώς των μη κερδοσκοπικών οργανισμών , και της πεποίθησης των επαγγελματιών των μουσείων από την άλλη , ότι το μάρκετινγκ αποτελεί δευτερεύουσα δραστηριότητα , που μέχρι πρότινος έλειπε παντελώς από το σύνολο των δράσεων των πολιτιστικών ιδρυμάτων. Και πράγματι , η έννοια του μουσειακού μάρκετινγκ είναι σχετικά πρόσφατη , έχει όμως απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό την ερευνητική κοινότητα διεθνώς , καθώς με την εισαγωγή της δημιουργήθηκαν ερωτηματικά σχετικά με την καταλληλόλητα των πρακτικών προώθησης από οργανισμούς που διαφυλάττουν και προάγουν τη γνώση. Χρησιμοποιώντας ως υπόδειγμα μελέτης το Μουσείο Μεταφορών του Λονδίνου, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξετάζει τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό και επιχειρεί να διαφωτίσει κάποιες από τις πτυχές του προβλήματος. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ακολουθεί δύο βασικές κατευθυντήριες: αρχικά τη συλλογή στοιχείων από το αρχείο του μουσείου και από μαρτυρίες λειτουργών διαφόρων τμημάτων και διοικητικών στελεχών αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού και τις μεθόδους εφαρμογής των πρακτικών μάρκετινγκ και δεύτερον , τη διεξοδική μελέτη των ερευνών του κοινού που πραγματοποιήθηκαν από το ίδιο το μουσείο και παρουσιάζουν σημαντικά συμπεράσματα για το πως οι επισκέπτες αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα. Η σημασία της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής έγκειται στο γεγονός ότι παρουσιάζει υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περεταίρω έρευνα αλλά και στο ότι τονίζει τις διαφορές που υπάρχουν στην εφαρμογή των εργαλείων μάρκετινγκ σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό , έναντι μιας οποιαδήποτε άλλης επιχείρησης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3699
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013