Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών.
Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθεί και να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο ανταγωνιστικά και τεχνολογικά οικονομικό περιβάλλον είναι αναγκαίο και πρέπει να διέπεται από κανόνες και τεχνικές του μάρκετινγκ και ειδικότερα από ένα πλάνο σχέδιο μάρκετινγκ με έμφαση στην ποιότητα και εξυπηρέτηση του καταναλωτή, προκειμένου να είναι επιτυχημένη η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Η παρούσα διατριβή προσπαθεί να ρίξει φως σε ένα τέτοιο «μάρκετινγκ πλάν» που ακολουθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση.
Εφόσον αναλυθεί η υπάρχον «επιχειρηματική στρατηγική» και «μάρκετινγκ πλαν» της επιχείρησης λεπτομερέστατα το οποίο και εφαρμόζει η επιχείρηση παγκοσμίως, θα γίνει μελέτη των αδυναμιών του υπάρχουν και που μπορεί η επιχείρηση να βελτιωθεί ώστε να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, μόνιμους και πιστούς πελάτες καθώς επίσης και μεγιστοποίηση των κερδών της.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου και συγκεκριμένα με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ανοιχτού τύπου αλλά και με προσωπικές συνεντεύξεις με τον κύριο Kevin Paxton γενικό διευθυντή των καταστημάτων Κύπρου (area manager of Cyprus) και με την κυρία Ramona Daria διευθύντρια του καταστήματος Sports Direct Κύπρου, αλλά και από την εμπειρία του ίδιου του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργαζόταν στην εταιρεία αυτή για σχεδόν πέντε συναπτά έτη.