Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ της εταιρείας: Sports Direct

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00627.pdf (2.439Mb)
    Date
    2018-06
    Author
    Τορνάρης, Ιωάννης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο των σχεδιασμό μάρκετινγκ της εταιρείας Sports Direct, ενός επιχειρηματικού κολοσσού στον τομέα των αθλητικών ειδών. Όλα τα επιχειρηματικά σχέδια για τη δημιουργία μιας επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθεί και να είναι βιώσιμη σε ένα συνεχές μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο ανταγωνιστικά και τεχνολογικά οικονομικό περιβάλλον είναι αναγκαίο και πρέπει να διέπεται από κανόνες και τεχνικές του μάρκετινγκ και ειδικότερα από ένα πλάνο σχέδιο μάρκετινγκ με έμφαση στην ποιότητα και εξυπηρέτηση του καταναλωτή, προκειμένου να είναι επιτυχημένη η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα διατριβή προσπαθεί να ρίξει φως σε ένα τέτοιο «μάρκετινγκ πλάν» που ακολουθεί η συγκεκριμένη επιχείρηση. Εφόσον αναλυθεί η υπάρχον «επιχειρηματική στρατηγική» και «μάρκετινγκ πλαν» της επιχείρησης λεπτομερέστατα το οποίο και εφαρμόζει η επιχείρηση παγκοσμίως, θα γίνει μελέτη των αδυναμιών του υπάρχουν και που μπορεί η επιχείρηση να βελτιωθεί ώστε να επιτύχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, μόνιμους και πιστούς πελάτες καθώς επίσης και μεγιστοποίηση των κερδών της. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα διατριβή είναι η πρωτογενής έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου και συγκεκριμένα με ερωτήσεις κλειστού τύπου και ανοιχτού τύπου αλλά και με προσωπικές συνεντεύξεις με τον κύριο Kevin Paxton γενικό διευθυντή των καταστημάτων Κύπρου (area manager of Cyprus) και με την κυρία Ramona Daria διευθύντρια του καταστήματος Sports Direct Κύπρου, αλλά και από την εμπειρία του ίδιου του συγγραφέα της παρούσας διατριβής που εργαζόταν στην εταιρεία αυτή για σχεδόν πέντε συναπτά έτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3716
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013