Ανάπτυξη μιας μικρομεσαίας επιχείρησης μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) με βάση την ανάλυση των εργαλείων μάρκετινγκ
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό να αναπτύξει μια επιχείρηση μουσικής επιμέλειας (Disc Jockey) μέσα από την ανάλυση και εφαρμογή των παραμέτρων του μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Προώθηση, Τόπος). Η μουσική επιμέλεια αποτελεί υπηρεσία και ως εκ τούτου προστίθενται τρείς ακόμη παράμετροι (Συμμετέχοντες, Φυσική Παρουσία, Διαδικασίες).
Στα πλαίσια της ερευνητικής διαδικασίας πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα και συγκεκριμένα δημοσκόπηση, με κύριο μέσο το ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από 100 άτομα. Κύριο μέλημά του ήταν η εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τις μουσικές προτιμήσεις του κοινού που αφορούν τις επιλογές παροχής της υπηρεσίας της Μουσικής σε διάφορες στιγμές/εκδηλώσεις της ζωής του. Η έρευνα ανέδειξε πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις του κόσμου, την παροχή υπηρεσιών Μουσικής μέσω Μουσικού Επιμελητή σε όλες τις εκδηλώσεις που παρατέθηκαν στο ερωτηματολόγιο. Αυτό καταδεικνύει την μείωση της ζήτησης των άλλων μεθόδων και την εδραίωση της Μουσικής Επιμέλειας στις επιλογές του κοινού.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σε καθένα από τα κεφάλαια θα παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο και ακολούθως πρακτική εφαρμογή.