Now showing items 711-730 of 1092
-
Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan) για λογαριασμό της κυπριακής εταιρείας G.P Photo Bella Studio Ltd
(2013-07-29)Η διατριβή ασχολείται με το θέμα του επιχειρηματικού σχεδίου σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Σε θεωρητικό επίπεδο αναφέρεται στη θεωρία του επιχειρηματικού σχεδίου και δίνει τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις σε όποιο ... -
Κίνητρα και τρόποι βελτίωσης της οικονομικής κατάστασης ληπτών ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος (ΕΕΕ) στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Μετά την οικονομική κρίση του 2013 στην Κύπρο, κατέστη αναγκαίος ο εκσυγρονιμός της Νομοθεσίας που αφορά την χορήγηση οικονομικής βοήθειας από το Κράτος προς ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ώστε να συμπεριληφθούν και οι ... -
Κλάδος παροχής ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Χρηματοοικονομική ανάλυση των ειδηγμένων εταιριών για την περίοδο 2008-2014
(2016-04-05)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σύγκριση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των εισηγμένων εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο παροχής ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα και η εξαγωγή χρήσιμων ... -
Κοινωνική VS Κερδοσκοπική φύση των κυπριακών τηλεοπτικών καναλιών σταθμών, και ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου
(2016-03-17)Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των τηλεθεατών απέναντι στο τηλεοπτικό προϊόν που τους προσφέρεται: κατά πόσο θεωρούν ότι το προϊόν αυτό ανταποκρίνεται στην κοινωνική αποστολή των τηλεοπτικών ... -
Κριτήρια ESG και ηγεσία: Η διαμόρφωση επιχειρηματικού DNA βιωσιμότητας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Το περιβάλλον είναι ένας απαραίτητος χώρος για την επιβίωση του ανθρώπου. Η εκμετάλλευση και διαχείριση των πόρων που απορρέουν από αυτό με σκοπό την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών και επιθυμιών είναι απαραίτητο να ... -
Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδα
(2014-04-08)Σκοπός της μελέτης αυτής, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών φαρμακευτικής εταιρίας εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων (και τελικά τις πωλήσεις της), η ανάλυση του μίγματος Marketing ... -
Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικών προϊόντων, συγκριτική μελέτη καταναλωτών Ελλάδας-Γαλλίας-Βουλγαρίας
(2015-07-21)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η προσπάθεια διερεύνησης των παραγόντων εκείνων, που προσδιορίζουν το προφίλ των καταναλωτών στην φαρμακευτική Αγορά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ποιος ... -
Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν το επιβατικό κοινό στην επιλογή αεροπορικής εταιρείας-Διεξαγωγή έρευνας στον κρατικό αερολιμένα Θεσσαλονίκης, ΚΑΘΜ
(2014-07-22)Η ποιότητα των υπηρεσιών αερομεταφοράς ως έννοια είναι σύνθετη. Αποτελεί τη συνισταμένη ενός συνόλου κριτηρίων που περιλαμβάνουν την ασφάλεια, την άνεση, την ταχύτητα , την τιμή, το δίκτυο των δρομολογίων, τη συχνότητα ... -
Κυπριακή βιομηχανία ένδυσης-υπόδησης. Νέες προοπτικές
(2013-07-18)H βιωσιμότητα και η δυνατότητα ανάπτυξης της κυπριακής βιομηχανίας ένδυσης-υπόδησης διερευνώνται τόσο μέσω των νέων προοπτικών που προσφέρονται όσο και μέσω ιστορικής αναδρομής. Η εξέλιξη της τεχνοτροπίας, δια μέσου των ... -
Λαθρεμπορία υγρών καυσίμων και η εξ' αυτής απώλεια κρατικών εσόδων
(2013-07-25)Το σύνολο των ενεργειακών προϊόντων αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων για το Δημόσιο, λόγω των υψηλών δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων. Η υψηλή όμως φορολόγηση έχει ως συνέπεια την υψηλή επικινδυνότητα για ... -
Λιτή διαχείριση και ποιότητα (Lean Management and Quality)
(2017-06-30)Το ερώτημα της εργασίας αφορά το κατά πόσον η λιτή διαχείριση έχει τη δυνατότητα αφενός να μειώσει αποτελεσματικά τις σπατάλες κατά τις διαδικασίες παραγωγής και αφετέρου να προσθέσει ποιότητα στις διαδικασίες και ως ... -
Μάρκετινγκ και αθλητικό στοίχημα μέσω διαδικτύου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Είναι ευρέως γνωστό πως ο χώρος του τυχερού παιχνιδιού αποτελεί πλέον ένα από τους κερδοφόρους κλάδους της αγοράς και σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος προωθούν όλο και ... -
Μακροοικονομικοί παράγοντες και αποδόσεις των μετοχών των χρηματιστηρίων Αθήνας και Λευκωσίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-11)-------- -
Μάρκετινγκ δημόσιων νοσοκομείων η ικανοποίηση των ασθενών στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας
(2013-07-17)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται στη χώρα μας έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας με αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότερα νοσηλευτικά ιδρύματα να στρέφουν το ... -
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-01)Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο ... -
Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
(2015-09-02)Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
(2015-07-22)Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ... -
-
Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες
(2013-07-03)Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ... -
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
(2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ...