Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κοινωνική VS Κερδοσκοπική φύση των κυπριακών τηλεοπτικών καναλιών σταθμών, και ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00402.pdf (1.394Mb)
    Date
    2016-03-17
    Author
    Αριστείδου, Ανδρούλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αξιολογηθεί η στάση των τηλεθεατών απέναντι στο τηλεοπτικό προϊόν που τους προσφέρεται: κατά πόσο θεωρούν ότι το προϊόν αυτό ανταποκρίνεται στην κοινωνική αποστολή των τηλεοπτικών σταθμών και κατά πόσο η ποιότητα του προϊόντος αυτού θυσιάζεται στο βωμό των οπτικοακουστικών εμπορικών ανακοινώσεων, του βασικού μέσου οικονομικού κέρδους των τηλεοπτικών σταθμών. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ρόλο που διαδραματίζουν οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις, και ιδιαίτερα η διαφήμιση, στη διατήρηση της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ της κερδοσκοπικής φύσης των τηλεοπτικών σταθμών και της κοινωνικής αποστολής την οποία καλούνται να φέρνουν εις πέρας. Σκοπός επίσης είναι να διαπιστωθεί κατά πόσον οι τηλεθεατές πιστεύουν ότι, η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου, ως ρυθμιστικό όργανο του ραδιοτηλεοπτικού πεδίου, διαδραματίζει ή μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο και να συμβάλει στη διατήρηση της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ κέρδους και κοινωνικής αποστολής, διαφυλάσσοντας έτσι τα δικαιώματα και το όφελος των τηλεθεατών. Η έρευνα στηρίχθηκε σε ερωτηματολόγιο που ετοιμάστηκε, διαμοιράστηκε και απαντήθηκε από 100 άτομα, άνδρες και γυναίκες, ηλικίας από 18 ετών και πάνω, με ή χωρίς παιδιά, διάφορων επαγγελματικών καταστάσεων και τόπου διαμονής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2232
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013