Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικής εταιρείας απο μέλη δικτύου διανομής κτηνιατρικών προϊόντων: εμπειρικά δεδομένα σε Β2Β περιβάλλον στην Ελλάδα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00178.pdf (2.905Mb)
    Date
    2014-04-08
    Author
    Γιαπιτζή, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της μελέτης αυτής, είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών φαρμακευτικής εταιρίας εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων (και τελικά τις πωλήσεις της), η ανάλυση του μίγματος Marketing καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός της. Θα πραγματοποιηθεί έρευνα αγοράς, για την διεξαγωγή της οποίας θα χρησιμοποιηθεί δείγμα 250 κτηνιατρείων από Αττική, Θεσσαλονίκη, Πελοπόννησο, Δωδεκάνησα, Κρήτη και Εύβοια. Χρησιμοποιώντας στατιστικές μεθόδους, θα αναλυθούν οι μεταβλητές που μετρούν την ικανοποίηση των κτηνιάτρων (πελατών) στην εταιρία εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων. Οι μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη είναι απαραίτητες, αφού αναδεικνύουν πιθανά προβλήματα και αποτελούν βάση ανάπτυξης προγραμμάτων ανάκτησης χαμένων πελατών. Η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών, η τμηματοποίηση της αγοράς όπου διαπιστώνονται οι ευκαιρίες της αγοράς κ σχεδιάζονται οι στρατηγικές marketing έτσι ώστε να επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κ να παρέχεται υψηλότερη ικανοποίηση στους πελάτες της (και άρα αύξηση του συνολικού κέρδους της επιχείρησης τελικά), οι στρατηγικές διαφοροποίησης (τοποθέτησης) των προϊόντων σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης, η επιλογή και διαχείριση των μεσαζόντων, τα μέσα επικοινωνίας προώθησης αυτών αλλά και η σωστή οργάνωση και συντονισμός όλων των παραπάνω ενεργειών μπορούν να οδηγήσουν σε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία ανταγωνιστική αγορά και στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη της επιχείρησης και άρα της κερδοφορίας της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1493
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013