Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν το επιβατικό κοινό στην επιλογή αεροπορικής εταιρείας-Διεξαγωγή έρευνας στον κρατικό αερολιμένα Θεσσαλονίκης, ΚΑΘΜ

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2014-00197.pdf (986.6Kb)
    Date
    2014-07-22
    Author
    Σαββίδου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η ποιότητα των υπηρεσιών αερομεταφοράς ως έννοια είναι σύνθετη. Αποτελεί τη συνισταμένη ενός συνόλου κριτηρίων που περιλαμβάνουν την ασφάλεια, την άνεση, την ταχύτητα , την τιμή, το δίκτυο των δρομολογίων, τη συχνότητα και ακρίβεια εκτέλεσης των πτήσεων κ.λ.π. Η ασφάλεια των πτήσεων αποτελεί την πεμπτουσία της αερομεταφοράς αφού πέρα των άλλων αφορά την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Τα κριτήρια της ποιότητας των υπηρεσιών της αερομεταφοράς εξετάζονται τόσο στο έδαφος όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης. Στόχος της διπλωματικής μου εργασίας είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την απόφαση των επιβατών σχετικά με τον αερομεταφορέα που θα επιλέξουν για το ταξίδι τους. Η έρευνα θα συμπεριλάβει παράγοντες όπως η τιμή του εισιτηρίου, η ασφάλεια και η αξιοπιστία, η ώρα των πτήσεων, η φιλική συμπεριφορά του προσωπικού και η εξυπηρέτηση που παρέχεται την ώρα της πτήσης, η ψυχαγωγία στη διάρκεια της πτήσης, ο αριθμός μετεπιβιβάσεων, η συνολική εικόνα της εταιρείας. Πρόκειται για τους κυριότερους παράγοντες της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών πρώτης γραμμής προς τους επιβάτες από μια εμπορική αεροπορική επιχείρηση. Θα παρουσιαστούν οι παραπάνω παράγοντες ολοκληρωμένα και σφαιρικά. Θα αναδειχθούν σχέσεις και αλληλεπιδράσεις μεταξύ αυτών των παραγόντων που διαμορφώνουν την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος στην κάθε λειτουργική φάση της παραγωγικής διαδικασίας. Τα στοιχεία για την έρευνα θα συλλεγούν από επιβάτες άνω των 18 ετών που αναχωρούν από το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Θα πρέπει να αποκτηθούν κοινωνικό-δημογραφικά χαρακτηριστικά καθώς και τα χαρακτηριστικά των αεροπορικών εταιρειών που επηρεάζουν τους αεροπορικούς ταξιδιώτες στο να κάνουν την επιλογή τους. Η διερεύνηση στηρίζεται στη στατιστική επεξεργασία σχεδιασμένου ερωτηματολογίου που θα συμπληρωθεί από το επιβατικό κοινό. Για την έρευνα αυτή χρειάστηκε η άδεια του αερολιμενάρχη στον ΚΑΘΜ. Η στατιστική επεξεργασία έγινε με το στατιστικό πακέτο SPSS. Έπειτα, αναπτύχθηκαν στατιστικά υποδείγματα διακριτής επιλογής, ανάλογα με τους παράγοντες που ερευνήθηκαν μέσω του πίνακα των ερωτηματολογίων. Έτσι εντοπίστηκε για κάθε εξαρτημένη μεταβλητή το σύνολο των ανεξάρτητων μεταβλητών που την επηρεάζουν. 5 Στο τελευταίο μέρος της διπλωματικής εργασίας περιλαμβάνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της. Τα πιο σημαντικά συμπεράσματα είναι ότι ο παράγοντας της Τιμής του εισιτηρίου και ο παράγοντας της Ασφάλειας και της Αξιοπιστίας μιας Αεροπορικής Εταιρείας είναι οι πιο καθοριστικοί για την επιλογή των επιβατών ανάμεσα στην πληθώρα των αεροπορικών εταιρειών. Γίνονται προτάσεις για περαιτέρω ανάλυση και έρευνα , όπως αυτές προκύπτουν από την παρούσα διπλωματική εργασία.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1575
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013