Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 1033-1052 of 1092
-
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
(2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ... -
Το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα στη Κύπρο ως ένα πρόγραμμα κοινωνικής προστασίας των πληγέντων απο την οικονομική κρίση
(2015-10-08)Η οικονομική κρίση έχει την ρίζα της στη φούσκα της αγοράς κατοικιών το καλοκαίρι του 2007 στην Αμερική. Η επέκταση της ήταν ταχύτατη και κατέληξε στην βαθύτατη οικονομική κρίση που βιώνουν τα κράτη σήμερα. Αναμενόμενο ... -
Το εμπόριο προϊόντων μεταξύ Κύπρου και άλλων χωρών
(2015-03-12)Το εμπόριο αποτελεί σημαντικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης και ευημερίας των λαών. Η φιλελευθεροποίηση του εμπορίου και η κατάργηση ή και ελαχιστοποίηση των περιοριστικών εμποδίων, που επήλθαν μετά το δεύτερο παγκόσμιο ... -
Το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας δικαιωμάτων εκπομπής αερίων του θερμοκηπίου και οι ενεργειακές τιμές καυσίμων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η Παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας των δικαιωμάτων εκπομπής ρύπων, που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Μια τεχνητή αγορά που αναγκάζει τους ρυπαντές στον ευρωπαϊκό χώρο να ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους αβεβαιότητας: Η επίδραση του Covid-19
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της κύμανσης του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια περιόδων αβεβαιότητας, όπως είναι για παράδειγμα η πρόσφατη περίοδος της πανδημίας του κορονοϊού. Προκειμένου ... -
Το μάνατζμεντ ενός πολιτικού οργανισμού:Η περίπτωση της Νέας Δημοκρατίας
(2011-08-01)Στις μέρες μας βιώνουμε μια μεγάλη οικονομική, ηθική και κοινωνική κρίση. Η αξιοπιστία της πολιτικής πλήττεται. Η εμπιστοσύνη των πολιτικών προς τους πολιτικούς έχει κλονιστεί. Η κοινωνία μιλά απαξιωτικά για τα πολιτικά ... -
Το μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLC
(2014-07-31)Η εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής ... -
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και ο προσανατολισμός της στην αγορά-Η ικανότητα της επιχείρησης να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή
(2013-08-28)Μέχρι πρόσφατα υπήρχε ταύτιση της έννοια του μάρκετινγκ υπηρεσιών και του μάρκετινγκ προϊόντων. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το μάρκετινγκ των υπηρεσιών διαφέρει και αυτό οφείλεται στη φύση των υπηρεσιών οι οποίες ... -
Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένων
(2017-06-30)Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, αναπτύσσεται στη διεθνή βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980, μετά από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών πάνω στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Η αύξηση του ανταγωνισμού και το συνεχώς ... -
Το μάρκετινγκ στο χώρο των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: Προώθηση υπηρεσιών στη βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-27)Σε μια εποχή όπου η διάθεση της πληροφορίας έγινε υπόθεση όλων και δεδομένου του συνεχώς διογκούμενου και αλληλοσυγκρουόμενου πληροφοριακού περιβάλλοντος (Κωστάκη, 2001), κρίνεται απαραίτητο για τις βιβλιοθήκες να ... -
Το μάρκετινγκ στον χώρο των αερομεταφορών βοηθά στην ανάπτυξη και επέκταση των αεροπορικών εταιρειών. Πως η στρατηγική της αγοράς εταιρειών μέσω διαδικτύου επηρέασε τις κυπριακές αερογραμμές
(2014-07-24)Το μάρκετινγκ περιγράφει μια φιλοσοφία για τις επιχειρήσεις η οποία βασίζεται στην έρευνα και κατανόηση της αγοράς και την εισαγωγή προτάσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Είναι η ευθύνη της διαχείρισης ... -
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και πως αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο:Μελέτη περίπτωσης Eurobank
(2011-08-01)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει το μάρκετινγκ υπηρεσιών και τον τρόπο με τον οποίο αυτό εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και συγκεκριμένα στην τράπεζα Eurobank. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή ... -
Το νέο επιχειρησιακό περιβάλλον του τμήματος τελωνείων μετά την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Νέες προκλήσεις ή νέες απειλές;
(2011-08-01)Το ολοένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον ως αποτέλεσμα της ένταξης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), την 1η Μαΐου 2004, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα μέσα στα οποία δραστηριοποιείται σήμερα το Τμήμα ... -
Το παγκόσμιο τοπίο στην τριτοβάθμια εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-04)Η γέννηση νέων τεχνολογιών, οι αξιοσημείωτες αλλαγές σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο και η επιθυμία για αέναη εκπαίδευση-επιμόρφωση από όλο και περισσότερους ανθρώπους δημιούργησαν μία νέα ανάγκη-πραγματικότητα: ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ και οι εκλογές του 2015 στην Ελλάδα
(2015-08-21)Η μεγάλη τιμωρία. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο εναλλακτικός τίτλος της παρούσας εργασίας καθώς αντανακλά την κατάρρευση των κυρίαρχων κομμάτων της μεταπολίτευσης όπως αποτυπώθηκε με ημερομηνία ορόσημο την 25η Ιανουαρίου ... -
Το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα
(2014-09-02)Η εργασία ασχολείται με το πολιτικό μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου στην Ελλάδα. Το πολιτικό μάρκετινγκ είναι μια έννοια πολύ συζητημένη στην αγγλική βιβλιογραφία αλλά στα ελληνικά υπάρχουν μόνο κάποιες πτυχιακές εργασίες. ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το σύστημα αξιολόγησης στην Δημόσια και Ευρύτερη Δημόσια Υπηρεσία στην Κύπρο – Η προσέγγιση των αξιολογούμενων – Προτάσεις βελτίωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-06)Η αξιολόγηση των εργαζομένων, αποτελεί αναπόσπαστό κομμάτι της διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού, και στόχο έχει την βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων. Ανάλογα με τη φύση του οργανισμού, ... -
Το σύγχρονο μάνατζμεντ των δημοσίων υπηρεσιών-Αστυνομικό μάνατζμεντ
(2011-09-06)Η ελληνική αστυνομία ως σύγχρονος οργανισμός ο οποίος καλείται να λειτουργήσει σε ενα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι αναγκαίο να εφαρμόζει και να χρησιμοποιεί πιστά τις αρχές και τα εργαλεία της Διοικητικής Επιστήμης ...