Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Title
Now showing items 719-738 of 1092
-
Κυπριακή βιομηχανία ένδυσης-υπόδησης. Νέες προοπτικές
(2013-07-18)H βιωσιμότητα και η δυνατότητα ανάπτυξης της κυπριακής βιομηχανίας ένδυσης-υπόδησης διερευνώνται τόσο μέσω των νέων προοπτικών που προσφέρονται όσο και μέσω ιστορικής αναδρομής. Η εξέλιξη της τεχνοτροπίας, δια μέσου των ... -
Λαθρεμπορία υγρών καυσίμων και η εξ' αυτής απώλεια κρατικών εσόδων
(2013-07-25)Το σύνολο των ενεργειακών προϊόντων αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων για το Δημόσιο, λόγω των υψηλών δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων. Η υψηλή όμως φορολόγηση έχει ως συνέπεια την υψηλή επικινδυνότητα για ... -
Λιτή διαχείριση και ποιότητα (Lean Management and Quality)
(2017-06-30)Το ερώτημα της εργασίας αφορά το κατά πόσον η λιτή διαχείριση έχει τη δυνατότητα αφενός να μειώσει αποτελεσματικά τις σπατάλες κατά τις διαδικασίες παραγωγής και αφετέρου να προσθέσει ποιότητα στις διαδικασίες και ως ... -
Μάρκετινγκ και αθλητικό στοίχημα μέσω διαδικτύου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Είναι ευρέως γνωστό πως ο χώρος του τυχερού παιχνιδιού αποτελεί πλέον ένα από τους κερδοφόρους κλάδους της αγοράς και σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος προωθούν όλο και ... -
Μακροοικονομικοί παράγοντες και αποδόσεις των μετοχών των χρηματιστηρίων Αθήνας και Λευκωσίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-11)-------- -
Μάρκετινγκ δημόσιων νοσοκομείων η ικανοποίηση των ασθενών στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας
(2013-07-17)Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται στη χώρα μας έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας με αποτέλεσμα, ολοένα και περισσότερα νοσηλευτικά ιδρύματα να στρέφουν το ... -
Μάρκετινγκ ηλεκτρονικών πηγών στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση της βιβλιοθήκης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2013-08-01)Σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου η ποσότητα των πληροφοριών διπλασιάζεται κάθε δύο χρόνια, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιολογήσουν τις ηλεκτρονικές πηγές που τους παρέχονται με σύνεση, και να κατανοήσουν τον τρόπο ... -
Μάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείου
(2015-09-02)Το μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών με έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό: Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
(2015-07-22)Η παρούσα εργασία αναλύει το φαινόμενο του γαστρονομικού τουρισμού με την χρήση της μελέτης περίπτωσης της Θεσσαλονίκης, μίας πόλης ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στους Ευρωπαίους τουρίστες όσο και παγκοσμίως. Αρχικά, αναλύθηκε ... -
-
Μάρκετινγκ, δημόσιες υπηρεσίες και η περίπτωση των Κ.Ε.Π. Η εξυπηρέτηση των πολιτών ως προϊόν. Δυνατότητες βελτίωσης και δυσχέρειες
(2013-07-03)Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελούν οι δυνατότητες εφαρμογής του μάρκετινγκ υπηρεσιών στις δημόσιες υπηρεσίες με ειδικότερη αναφορά στην περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης των Πολιτών ως «παραδείγματος» κατά τη ... -
Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής
(2015-09-10)Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Αναμφίβολα βρισκόμαστε στην εποχή ενός νέου ψηφιακού κόσμου, όπου τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τείνουν να κυβερνήσουν τον κόσμο, καθώς μετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες ανά το παγκόσμιο. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν ελεύθερα μεταξύ τους και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, ... -
Μέθοδοι παρακίνησης του διοικητικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα της Κύπρου εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(2015-09-03)Σκοπός της έρευνας ήταν να αναδείξει τις κατηγορίες κινήτρων/παραγόντων που παρακινούν τους εργαζομένους του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΕΔΤ) ώστε να εργάζονται αποδοτικά μέσα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και να υποδείξει ... -
Μέθοδοι παρακίνησης των εργαζομένων στην Κύπρο και οι επιπτώσεις τους στην εργασιακή ικανοποίηση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα της παρακίνησης των εργαζομένων ως καίρια λειτουργία της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων. Καταβλήθηκε προσπάθεια να αποσαφηνιστεί ο ορισμός της παρακίνησης, να διαφανούν οι ... -
Μέθοδοι υπολογισμού κινδύνου χαρτοφυλακίου σε περιβάλλον Excel
(2011-09-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία ξεκινά με την ανάλυση των σημαντικότερων κινδύνων τt:tς αγοράς, για τους οποίους κάθε επιχείρηση πρέπει να είναι ενημερωμένη, προκειμένου να καταφέρει να τους αποφύγει ή να λάβει τα κατάλληλα ... -
Μελέτη οργάνωσης και διοίκησης δημόσιου διεθνούς οργανισμού: Η περίπτωση της ένωσης για τη Μεσόγειο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Η Διατριβή πραγματεύεται τη σύσταση, οργάνωση και διοίκηση ενός διεθνούς δημόσιου οργανισμού, μιας μορφής διοικητικού μηχανισμού σχετικά άγνωστου, λόγω της περιορισμένης ύπαρξης και διάδρασης του κοινού με τέτοιας μορφής ... -
Μελέτη των αντιλήψεων και της αποδοχής των γενόσημων φαρμάκων στην Κύπρο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η προώθηση των γενόσημων (generics) φαρμάκων είναι μια πολιτική που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην Κύπρο τα προωθεί το κράτος μέσω του ΓεΣΥ με σκοπό την εξοικονόμηση πόρων. Σκοπός της παρούσας ...