Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek): Recent submissions
Now showing items 21-40 of 47
-
Πρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. ... -
Ετοιμότητα και επάρκεια εκπαιδευτών ενηλίκων στον τομέα της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - Η περίπτωση των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ερευνά τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εκπαιδευτών του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας του Νομού Καβάλας όσον αφορά τη διαπολιτισμικότητα. Εξετάζει το βαθμό των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων ... -
Η μαθητεία στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ). Μελέτη της πρώτης εφαρμογής του πριγράμματος "Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας" για τους αποφοίτους επαγγελματικών λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) στην ελληνική εκπαίδευση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας και η ενθάρρυνση της μάθησης στο χώρο εργασίας αποτελούν κεντρικό όρο των σύγχρονων εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ... -
Ο ρόλος των μορφωτικών συλλόγων στην παραγωγή κοινωνικού κεφαλαίου και η επίδοση που προκύπτει στους νέους. Μια μελέτη περίπτωσης από το σωματείο ΠΑΟΚ Κλήρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ο ρόλος του Κοινωνικού Κεφαλαίου στην ανάπτυξη συνεκτικών κοινωνιών θεωρείται βαρύνουσας σημασίας λαμβάνοντας υπόψη τη διάρρηξη των ανθρώπινων σχέσεων που προκαλείται από τη σύγχρονη κυρίαρχη τάση του άκρατου ανταγωνισμού. ... -
Ελκυστικότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης & κατάρτισης: Η περίπτωση των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ στο Νομό Κοζάνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Το βασικό όραμα για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και την Κατάρτιση (ΕΕΚ) απαιτεί μέχρι το 2020 ευρωπαϊκά συστήματα ΕΕΚ που θα είναι περισσότερο «ελκυστικά, χωρίς αποκλεισμούς, χρήσιμα, προσιτά, προσαρμοσμένα στη σταδιοδρομία, ... -
Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών και διασφάλιση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Απόψεις εκπαιδευτών πάνω στις διαδικασίες της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Οι υψηλές προδιαγραφές που οφείλει να έχει ο σύγχρονος εκπαιδευτής ενηλίκων για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο σύγχρονο ρόλο του γέννησε την ανάγκη για την εξασφάλιση της καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας των ... -
Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα της κρίσης. Η Ευρωπαϊκή κοινωνικοπολιτική, οικονομική και λειτουργική διάσταση, σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ο σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής έρευνας είναι να εξετάσει την επίδραση που έχει η οικονομική κρίση στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα, καθώς και το πως μπορεί η Επαγγελματική Κατάρτιση να δώσει ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών επαγγελματικής εκπαίδευσης για το ρόλο των ΕΠΑ.Λ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως αντικείμενο την καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της επαγγελματικής εκπαίδευσης σε ότι αφορά τις πολιτικές εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης ... -
Αναντιστοιχία δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας: Η πρόκληση των κενών δεξιοτήτων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η Παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διαπραγματεύεται το πολύπλοκο ζήτημα της αναντιστοιχίας δεξιοτήτων, εστιάζοντας στα κενά δεξιοτήτων, φαινόμενο, που, αν και οι επιπτώσεις του στην ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα των ... -
Επιμορφωτικά Κέντρα Κύπρου και οι αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων: μια μελέτη περίπτωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τη λειτουργία των επιμορφωτικών προγραμμάτων τα οποία προσφέρονται από το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου σε όλες τις επαρχίες της χώρας και αποτελούν ... -
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η συμβολή των νέων τεχνολογιών: Η περίπτωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: "Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Οι αλλαγές και οι προκλήσεις, που έχουν επέλθει, τις τελευταίες δεκαετίες, σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής έχουν επηρεάσει καθοριστικά το χώρο της εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί όλο ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων με αναπηρία: Η μελέτη περίπτωσης της δομής δια βίου εκπαίδευσης, μάθησης και φροντίδας ενηλίκων με αναπηρία στη Βόρεια Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενήλικων με ειδικές ανάγκες και των στοιχείων που σχετίζονται με αυτήν. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια δομή που παρέχει φροντίδα και ... -
Κίνητρα συμμετοχής εκπαιδευτών ενηλίκων σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Σε μία κοινωνία στην οποία επέρχονται συνεχώς αλλαγές σε όλα τα επίπεδα η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση καλείται να στηρίξει, να ενδυναμώσει και να εφοδιάσει με τις απαραίτητες δεξιότητες, ικανότητες και τα προσόντα τους ενήλικες. ... -
Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ... -
Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης ... -
Διερεύνηση του ρόλου, των απόψεων και στάσεων εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων
(2017-09-18)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του ρόλου, των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης με σκοπό ... -
Εμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικής
(2017-09-15)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων ... -
Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα
(2017-07-27)Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ... -
Ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων: Το παράδειγμα ενός προγράμματος ιστορίας της τέχνης
(2016-09-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της έννοιας του κριτικού στοχασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτός μπορεί να αναπτυχθεί στην εκπαίδευση ενηλίκων. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα ένα τμήμα ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ...