Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη

    Thumbnail
    View/Open
    ΣΔΜ-2018-00017.pdf (584.4Kb)
    Date
    2018-01
    Author
    Πετράκου, Βαρβάρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης γλώσσας σήμερα, στους ατομικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αποτελεσματική εκμάθησης της γλώσσας - στόχου και στα χαρακτηριστικά των ενηλίκων στη μάθηση που πρέπει να συνυπολογίσει ο εκπαιδευτής στις δραστηριότητες στην τάξη. Επιπλέον, παρουσιάσαμε βασικές μεθόδους διδασκαλίας δεύτερων γλωσσών που ακολουθούν οι εκπαιδευτές, στοιχεία των οποίων άλλοτε ευχαριστούν και άλλοτε κουράζουν τους ενήλικες. Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ποιοτική έρευνα (ημιδομημένες συνεντεύξεις) με σκοπό να διαπιστώσουμε πώς η κατάκτηση της ξένης γλώσσας μπορεί να γίνει μια ευχάριστη και αποτελεσματική διαδικασία μέσα στην τάξη. Καταγράψαμε την εμπειρία 4 ενηλίκων που παρακολούθησαν πρόσφατα πρόγραμμα εκμάθησης μίας ξένης γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Από τα δεδομένα της έρευνας μάθαμε τί ευνοεί τη συμμετοχή τους σ’ ένα πρόγραμμα διδασκαλίας ξένης γλώσσας, ποιο υλικό, δραστηριότητες ή συνθήκες τους ενθουσιάζουν ή τους κουράζουν αντίστοιχα, πότε νιώθουν ικανοποίηση και επιθυμούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση του προγράμματος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3265
    Collections
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013