Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek) by Issue Date
Now showing items 1-20 of 47
-
Οργάνωση και λειτουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικους στα ΑΕΙ: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου
(2016-07-05)Η επιμόρφωση αποτελεί βασικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών, εξ αιτίας των αυξημένων αναγκών προσαρμογής των ανθρώπων στη ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επιμορφωτικά ... -
Η αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Η περίπτωση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης eClass του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2016-07-11)Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ο ρόλος των τεχνολογικών μέσων και ιδιαίτερα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που παρέχει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός φορέας είναι αδιαμφισβήτητος. Η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας έχει ως κύριο ... -
Η ανάγκη για εγκυροποίηση των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων του αποκτήθηκαν σε μη τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
(2016-07-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την πολυπλοκότητα του ρόλου του εκπαιδευτή ενηλίκων και μέσα από τη χρήση του Validpack καταγράφονται τα απαραίτητα προσόντα προκειμένου να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα ... -
Κίνητρα συμμετοχής ενηλίκων σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης: Η περίπτωση των κέντρων δια βίου μάθησης του Δήμου Πειραιά
(2016-07-15)Τα κίνητρα συμμετοχής των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες αποτελούν ένα ζήτημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πεδίο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος και το γεγονός ... -
Εμπόδια και κίνητρα συμμετοχής στη δια βίου μάθηση: Η ανάγκη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου Κρήτης
(2016-07-21)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με τη θεωρία των κινήτρων και τα εμπόδια στη μάθηση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη δια βίου μάθηση. Προϋπόθεση, του θεσμού της διαρκούς εκπαίδευσης αποτελεί η επιστημονική και τεχνολογική ... -
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των κέντρων επαγγελματική κατάρτισης και των "Επιταγών Κατάρτισης" - Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας τους στην ένταξη των ανέργων στην αγορά εργασίας
(2016-07-21)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης και των Επιταγών Κατάρτισης (Training ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ... -
Η αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων ΤΠΕ για εκπαιδευτικούς ως προς την αποτελεσματικότητα τους σε επίπεδο γνώσεων. Η περίπτωση των φιλολόγων του Ν. Μεσσηνίας
(2016-07-22)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των επιμορφωτικών προγραμμάτων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για εκπαιδευτικούς σε επίπεδο γνώσεων. Η ... -
Ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων: Το παράδειγμα ενός προγράμματος ιστορίας της τέχνης
(2016-09-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της έννοιας του κριτικού στοχασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτός μπορεί να αναπτυχθεί στην εκπαίδευση ενηλίκων. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα ένα τμήμα ... -
Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα
(2017-07-27)Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ... -
Εμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικής
(2017-09-15)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων ... -
Διερεύνηση του ρόλου, των απόψεων και στάσεων εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων
(2017-09-18)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του ρόλου, των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης με σκοπό ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων με αναπηρία: Η μελέτη περίπτωσης της δομής δια βίου εκπαίδευσης, μάθησης και φροντίδας ενηλίκων με αναπηρία στη Βόρεια Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενήλικων με ειδικές ανάγκες και των στοιχείων που σχετίζονται με αυτήν. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια δομή που παρέχει φροντίδα και ... -
Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης ... -
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η συμβολή των νέων τεχνολογιών: Η περίπτωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: "Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Οι αλλαγές και οι προκλήσεις, που έχουν επέλθει, τις τελευταίες δεκαετίες, σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής έχουν επηρεάσει καθοριστικά το χώρο της εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί όλο ... -
Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ... -
Κίνητρα συμμετοχής εκπαιδευτών ενηλίκων σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Σε μία κοινωνία στην οποία επέρχονται συνεχώς αλλαγές σε όλα τα επίπεδα η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση καλείται να στηρίξει, να ενδυναμώσει και να εφοδιάσει με τις απαραίτητες δεξιότητες, ικανότητες και τα προσόντα τους ενήλικες. ... -
Η μαθητεία στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕΕΚ). Μελέτη της πρώτης εφαρμογής του πριγράμματος "Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας" για τους αποφοίτους επαγγελματικών λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) στην ελληνική εκπαίδευση
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας και η ενθάρρυνση της μάθησης στο χώρο εργασίας αποτελούν κεντρικό όρο των σύγχρονων εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ... -
Η διάχυση της άτυπης γνώσης εντός των επιχειρήσεων: Ο παράγοντας της συναισθηματικής και γνωστικής εμπιστοσύνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διάχυση της γνώσης εντός των επιχειρήσεων είναι μια αναγκαία και απαραίτητη διαδικασία για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Ιδιαίτερα, η άρρητη γνώση και η διάχυση αυτής αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα ... -
Πρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. ...