Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κίνητρα συμμετοχής εκπαιδευτών ενηλίκων σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα

    Thumbnail
    View/Open
    ΣΔΜ-2018-00015.pdf (3.413Mb)
    Date
    2018-01
    Author
    Αδαμίδου, Αγγελική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σε μία κοινωνία στην οποία επέρχονται συνεχώς αλλαγές σε όλα τα επίπεδα η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση καλείται να στηρίξει, να ενδυναμώσει και να εφοδιάσει με τις απαραίτητες δεξιότητες, ικανότητες και τα προσόντα τους ενήλικες. Τα στελέχη της και, κυρίως, οι εκπαιδευτές ενηλίκων πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις και στις ανάγκες των ενηλίκων. Έτσι ζητήματα όπως ο επαγγελματισμός και η επιμόρφωση των εκπαιδευτών ενηλίκων απασχολούν ολοένα και περισσότερο τους ερευνητές τα τελευταία χρόνια. Για την επιμόρφωση πλέον των ενηλίκων, αλλά και των εκπαιδευτών χρησιμοποιείται, κυρίως, η μέθοδος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τη χρήση της τεχνολογίας. Ωστόσο, δεν έχει γίνει επαρκής διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής των εκπαιδευτών ενηλίκων σε επιμορφωτικά προγράμματα, αν και αποτελεί ένα βασικό ζήτημα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανίχνευση των κινήτρων που ώθησαν ενεργούς ή υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα επισκόπησης με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το δείγμα ήταν 120 άτομα που παρακολούθησαν εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων φαίνεται να συμμετέχουν σε προγράμματα επιμόρφωσης με σκοπό, κυρίως, την επαγγελματική τους ανέλιξη και την ανανέωση των γνώσεών τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3267
    Collections
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013