Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
Αποτελέσματα 1-20 από 47
-
Εμπόδια και κίνητρα συμμετοχής στη δια βίου μάθηση: Η ανάγκη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου Κρήτης
(2016-07-21)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με τη θεωρία των κινήτρων και τα εμπόδια στη μάθηση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη δια βίου μάθηση. Προϋπόθεση, του θεσμού της διαρκούς εκπαίδευσης αποτελεί η επιστημονική και τεχνολογική ... -
Ανάπτυξη του κριτικού στοχασμού σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων: Το παράδειγμα ενός προγράμματος ιστορίας της τέχνης
(2016-09-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της έννοιας του κριτικού στοχασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτός μπορεί να αναπτυχθεί στην εκπαίδευση ενηλίκων. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα ένα τμήμα ... -
Η αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σε εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Η περίπτωση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης eClass του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
(2016-07-11)Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ο ρόλος των τεχνολογικών μέσων και ιδιαίτερα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που παρέχει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός φορέας είναι αδιαμφισβήτητος. Η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας έχει ως κύριο ... -
Κίνητρα συμμετοχής ενηλίκων σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης: Η περίπτωση των κέντρων δια βίου μάθησης του Δήμου Πειραιά
(2016-07-15)Τα κίνητρα συμμετοχής των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες αποτελούν ένα ζήτημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πεδίο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος και το γεγονός ... -
Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των κέντρων επαγγελματική κατάρτισης και των "Επιταγών Κατάρτισης" - Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας τους στην ένταξη των ανέργων στην αγορά εργασίας
(2016-07-21)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης και των Επιταγών Κατάρτισης (Training ... -
Η ανάγκη για εγκυροποίηση των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων του αποκτήθηκαν σε μη τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
(2016-07-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την πολυπλοκότητα του ρόλου του εκπαιδευτή ενηλίκων και μέσα από τη χρήση του Validpack καταγράφονται τα απαραίτητα προσόντα προκειμένου να ανταποκριθούν με αποτελεσματικότητα ... -
Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+
(2016-07-22)Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ... -
Οργάνωση και λειτουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικους στα ΑΕΙ: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου
(2016-07-05)Η επιμόρφωση αποτελεί βασικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών, εξ αιτίας των αυξημένων αναγκών προσαρμογής των ανθρώπων στη ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επιμορφωτικά ... -
Η αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων ΤΠΕ για εκπαιδευτικούς ως προς την αποτελεσματικότητα τους σε επίπεδο γνώσεων. Η περίπτωση των φιλολόγων του Ν. Μεσσηνίας
(2016-07-22)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των επιμορφωτικών προγραμμάτων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για εκπαιδευτικούς σε επίπεδο γνώσεων. Η ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων με αναπηρία: Η μελέτη περίπτωσης της δομής δια βίου εκπαίδευσης, μάθησης και φροντίδας ενηλίκων με αναπηρία στη Βόρεια Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενήλικων με ειδικές ανάγκες και των στοιχείων που σχετίζονται με αυτήν. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια δομή που παρέχει φροντίδα και ... -
Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης ... -
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και η συμβολή των νέων τεχνολογιών: Η περίπτωση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: "Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle"
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Οι αλλαγές και οι προκλήσεις, που έχουν επέλθει, τις τελευταίες δεκαετίες, σε όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής έχουν επηρεάσει καθοριστικά το χώρο της εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια οι εκπαιδευτικοί όλο ... -
Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ... -
Εμπόδια στη συμμετοχή και στη μάθηση εκπαιδευομένων ενηλίκων μεταναστών σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας του Νομού Αττικής
(2017-09-15)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει τα ευρήματα μιας ποσοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και που αποσκοπούσε να διερευνήσει τα εμπόδια τα οποία επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη μάθηση ενηλίκων ... -
Διερεύνηση του ρόλου, των απόψεων και στάσεων εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων
(2017-09-18)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του ρόλου, των στάσεων και απόψεων των εκπαιδευτών που εργάζονται σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα μελέτη περίπτωσης με σκοπό ... -
Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα
(2017-07-27)Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ... -
Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ... -
Η ελκυστικότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης: Η περίπτωση του ΔΙΕΚ Χαλκίδας στο Νομό Εύβοιας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Την τελευταία δεκαετία καθίσταται επιτακτικότερη η ανάγκη για ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στο σύνολο των ευρωπαϊκών κρατών, εξαιτίας κυρίως της οικονομικής αλλά και αξιακής κρίσης. Ειδικότερα από ... -
Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων στον ξενοδοχειακό τομέα της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή είχε ως στόχο να διερευνήσει τα κίνητρα και τα εμπόδια των εργαζομένων σε ξενοδοχειακές μονάδες της Κύπρου, για συμμετοχή ή μη σε προγράμματα και δραστηριότητες επαγγελματικής εκπαίδευσης ... -
Ακαδημαϊκή ή επαγγελματική εκπαίδευση; Πως μπορούν οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας να συμβάλλουν στην αύξηση της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-04)Ιστορικά, επικρατεί στην Ελλάδα, η αντίληψη, ότι κανείς μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του μορφωμένο και επιτυχημένο, μόνο στην περίπτωση που έχει ακολουθήσει το δρόμο της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Συνεχώς, προωθούνται επιτυχημένα ...