Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Title
Now showing items 260-279 of 286
-
Τα δομικά στοιχεία και τα βήματα υλοποίησης της διεργασίας για την διαπιστευμένη πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης. Μελέτη περίπτωσης: TUV AUSTRIA HELLAS
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ο στόχος της διατριβής είναι να αναδειχθεί ο τρόπος λειτουργίας ενός φορέα πιστοποίησης και η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί προκειμένου να μπορεί να παρασχεθεί διαπιστευμένη υπηρεσία πιστοποίησης. Οι μέθοδοι που ... -
Τα πληροφοριακά συστήματα στις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
(2017-08-08)H παρουσίαση και η διερεύνηση της χρήσης των νέων Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αποτελούν το αντικείμενο της παρούσας μελέτης. Τα ΠΣ έχουν τα τελευταία ... -
Τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επιτυχημένο Brand Equity Μάνατζμεντ
(2017-02-16)Το brand equity είναι μία έννοια που αποκτά στις μέρες μας όλο και μεγαλύτερη σημασία. Πολλές μάρκες έχουν εδραιώσει τη φήμη τους, διατηρώντας εκατομμύρια πιστούς φαν παγκοσμίως. Οι περισσότερες έρευνες έχουν ασχοληθεί ... -
Τα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ελληνικές εξαγωγές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-12)Σήμερα οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν σημαντικές προκλήσεις σε ένα συνεχόμενα ανταγωνιστικό και αμείλικτο περιβάλλον, θα έλεγε κανείς. Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς και η εντατικοποίηση του ανταγωνισμού είναι ... -
Τιμολογιακή πολιτική ενός προϊόντος στην αγορά. Μελέτη προϊόντος ελαιών Χαλκιδικής γεμιστές με μπλέ τυρί της επιχείρησης Bretas ΕΠΕ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Το θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει και θα εξετάσουμε στη μεταπτυχιακή διατριβή είναι η τιμολογιακή πολιτική αγαθών. Τα 4 Ps του marketing (product, price, promotion, place) χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις σε όλο τον ... -
Το V.M.I. ως εργαλείο διαχείρισης αποθεμάτων στο λιανεμπόριο τροφίμων. Δομή, εξέλιξη και εφαρμογές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου αποτελούν προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που θέλει να συνεχίσει να είναι παρούσα και ανταγωνιστική στο ... -
Το διαδίκτυο των πραγμάτων (ΙοΤ) στην Ελλάδα και η εφαρμογή αυτού στις οικίες ευπαθών ομάδων. Μελέτη περίπτωση. Έρευνα αγοράς της εφαρμογής του ΙοΤ σε οικία που διαμένουν ηλικιωμένοι.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Στη σημερινή εποχή η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και ολοένα και περισσότερες καινοτόμες συσκευές και εφαρμογές αναπτύσσονται. Όλες αυτές οι συσκευές για να μπορέσουν να αλληλοεπιδρούν τόσο μεταξύ τους όσο και με τον ... -
Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο της διοίκησης ολικής ποιότητας στην στρατηγική της δημόσιας διοίκησης - πρακτική εφαρμογή στα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών Δήμου Λαμιέων
(2016-09-05)Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης αποτελεί μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης των επιδόσεων ενός Δημόσιου Οργανισμού με βάση των τεχνικών δημόσιας διοίκησης. Στην παρούσα εργασία θα καταγραφούν όλες οι διαδικασίες που ακολουθούνται ... -
Το κοινωνικό μάρκετινγκ ως στρατηγικός στόχος των επιχειρήσεων και των οργανισμών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Το κοινωνικό μάρκετινγκ τη σύγχρονη εποχή της ύστερης νεωτερικότητας και της έντασης της πληροφορίας θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένας ψηφιακός τρόπος να κάνει κανείς μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ στο δημόσιο τομέα της Κύπρου και η διαμόρφωση της στρατηγικής για την επίτευξη των στόχων του
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το σύγχρονο και σύνθετο φαινόμενο της διοικητικής βελτίωσης του δημόσιου τομέα, ο οποίος καλείται να διαχειριστεί τους περιορισμένους πόρους και τις ολοένα αυξημένες ανάγκες και ... -
Το φαινόμενο της ηθικής/ψυχολογικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο (Mobbing) και ο καταλυτικός ρόλος της Ηγεσίας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Στόχος της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνηθεί το φαινόμενο του mobbing στις ελληνικές ΜμΕ. Το mobbing αποτελεί μια μορφή ψυχολογικού καταναγκασμού με βλαβερές συνέπειες όχι μόνο για την απόδοση των εργαζομένων ... -
Το φορολογικό καθεστώς της Ελλάδος παράθεση του Ν.4172/2013 και σύγκριση του με τον Ν.2238/1994 αναφορικά με την φορολογία φυσικών προσώπων την πενταετία 2012-2016
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το φορολογικό καθεστώς που εφαρμόζεται στην Ελληνική Επικράτεια και διαμορφώνει την οικονομική πραγματικότητα της χώρας την τελευταία πενταετία. Επισημαίνονται οι διαφορές, ... -
Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών ... -
Χαλλούμι, το Κυπριακό τυρί που κατακτά τον κόσμο και καλλιεργεί κουλτούρα. Η περίπτωση της Πολυκάρπου και η ανταγωνιστική στρατηγική που ακολουθεί στο εξωτερικό
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Οι εξαγωγές διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο σε μια εταιρεία στα πλαίσια της ανάπτυξης και επιβίωσης της στις μέρες μας. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ο γαλακτοκομικός τομέας εξακολουθεί να κυριαρχείται από ΜΜΕ που πρέπει ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων ελληνικών εταιρειών ιχθυοκαλλιέργειας
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)Ο κλάδος της ιχθυοκαλλιέργειας είναι ένας πολύ δυναμικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα. Τα τελευταία έτη επικρατεί τάση συγκέντρωσης στον κλάδο μέσω απορροφήσεων και εξαγορών σε μια ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων της Κορρές Α.Ε. με τη χρήση αριθμοδεικτών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Η Ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με την εφαρμογή των αριθμοδεικτών είναι εφικτό να δώσει σαφή και εμπεριστατωμένη εικόνα όσον αφορά τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία μιας επιχείρησης. Με βάση τις συσχετίσεις των ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση τριών εισηγμένων εταιριών του κλάδου παροχής υπηρεσιών υγείας τα έτη 2007-2014
(2016-09-20)Η παγκόσμια χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τους περισσότερους τομείς της Ελληνικής οικονομίας. Ένας από αυτούς είναι και ο κλάδος της ιδιωτικής παροχής υπηρεσιών υγείας που εκτός από ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση των Αγροτικών Συναιτερισμών: Η περίπτωση του Αγροτικού Συναιτερισμού "Αιγοπροβατοτρόφοι Ν. Πιερίας"
(2017-09-19)Ο αγροτικός κλάδος έχει αποδείξει μέσα στο πέρασμα των χρόνων πως μπορεί να αποτελέσει βασικό πυλώνα ανάπτυξης της οικονομίας κάθε κράτους. Οι συνεταιρισμοί, δημιουργούνται από την ανάγκη που προκύπτει για την αντιμετώπιση ... -
Χρηματοοικονομική και λογιστική ανάλυση του λιανεμπορίου: Η περίπτωση της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Α.Ε.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιπέδου μάστερ, γίνεται μια απόπειρα να παρουσιαστεί ο κλάδος του λιανεμπορίου στην Ελλάδα υπό το πρίσμα της πρόσφατης οικονομικής κρίσης και να γίνει συστηματική ανάλυση αυτού. Η ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση ανώνυμων εταιριών από την Βιομηχανία Παραγωγής Ζύθου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Με την κατάρτιση των οικονομικών καταστάσεων πραγματοποιείται η ενημέρωση των λογιστικών δεδομένων της οικονομικής μονάδας. Έπειτα με την μελέτη και την χρηματοοικονομική ανάλυση αυτών παρέχονται πληροφορίες που αφορούν ...