Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2020-00197.pdf (961.8Kb)
    Date
    2020-12
    Author
    Μήταλα, Δημούλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών αφιερώνουν μεγάλο χρονικό διάστημα της καθημερινότητάς τους μπροστά από ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή και ειδικότερα στο διαδίκτυο μελετώντας, κάνοντας κάποια εργασία ή απλά διασκεδάζοντας. Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τόσο στην Ευρώπη όσο και σε όλο τον κόσμο, που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τις δραστηριότητες προώθησης, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη σχέσεων διαχείρισης με τους πελάτες. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ο αυξανόμενος ρόλος τους στον τουρισμό συμβάλλουν στην προώθηση του τουρισμού που βοηθά τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών να επικεντρωθούν στις βέλτιστες πρακτικές μέσω της ανατροφοδότησης που παίρνουν. Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για την επιτυχία στις επιχειρήσεις σήμερα και μπορούν να παρέχουν επαρκή αξία για να κερδίσουν πιστούς και μακροπρόθεσμους πελάτες. Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των περισσότερων χρηστών κινητών και υπολογιστών στην εποχή του Διαδικτύου επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο ζωής τους, τις απόψεις τους, τις αξιολογήσεις τους και τη λήψη αποφάσεων σχετικά την αγορά και χρήση προϊόντων και υπηρεσιών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4807
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013