Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών
Abstract
Είναι γεγονός ότι οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν ήδη μπει από τις αρχές του αιώνα για τα καλά στη καθημερινότητα των πολιτών. Πλέον σχεδόν η πλειοψηφία των πολιτών ηλικίας από 12 έως και 65 τουλάχιστον ετών αφιερώνουν μεγάλο χρονικό διάστημα της καθημερινότητάς τους μπροστά από ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή και ειδικότερα στο διαδίκτυο μελετώντας, κάνοντας κάποια εργασία ή απλά διασκεδάζοντας.
Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τόσο στην Ευρώπη όσο και σε όλο τον κόσμο, που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τις δραστηριότητες προώθησης, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη σχέσεων διαχείρισης με τους πελάτες.
Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ο αυξανόμενος ρόλος τους στον τουρισμό συμβάλλουν στην προώθηση του τουρισμού που βοηθά τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών να επικεντρωθούν στις βέλτιστες πρακτικές μέσω της ανατροφοδότησης που παίρνουν. Τα κοινωνικά μέσα είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για την επιτυχία στις επιχειρήσεις σήμερα και μπορούν να παρέχουν επαρκή αξία για να κερδίσουν πιστούς και μακροπρόθεσμους πελάτες.
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή ζωή των περισσότερων χρηστών κινητών και υπολογιστών στην εποχή του Διαδικτύου επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο ζωής τους, τις απόψεις τους, τις αξιολογήσεις τους και τη λήψη αποφάσεων σχετικά την αγορά και χρήση προϊόντων και υπηρεσιών.