Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο της διοίκησης ολικής ποιότητας στην στρατηγική της δημόσιας διοίκησης - πρακτική εφαρμογή στα κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών Δήμου Λαμιέων

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2016-00011.pdf (1.438Mb)
    Date
    2016-09-05
    Author
    Μίχας, Αργύρης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης αποτελεί μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης των επιδόσεων ενός Δημόσιου Οργανισμού με βάση των τεχνικών δημόσιας διοίκησης. Στην παρούσα εργασία θα καταγραφούν όλες οι διαδικασίες που ακολουθούνται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Λαμίας. Για την ερευνητική διαδικασία θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της ανάλυσης μελέτης περίπτωσης στην οποία θα μελετήσουμε την εφαρμογή των διαδικασιών για τον δημόσιο οργανισμό του ΚΕΠ του Δήμου Λαμίας. Αρχικά γίνεται η θεωρητική ανάλυση των κυριότερων όρων της εργασίας και στην συνέχεια ακολουθεί η μελέτη περίπτωσης. Τα κυριότερα αποτελέσματα που έχουν προκύψει από την συγκεκριμένη μελέτη είναι τα ότι καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες της Δ/σης ΚΕΠ για την επίτευξη των στόχων της και δεν υπάρχουν ιδιαίτερα και αξιοσημείωτα προβλήματα. Η Δ/νση ΚΕΠ εκτελεί το κύριο έργο της, αποκλειστικά μέσα από τις εφαρμογές που αναπτύσσει το ΥΠ.Δ.Μ.& Η.Δ. e-kep Ermis και οι πολίτες σε γενικές γραμμές είναι ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτησή τους στην Δ/νση ΚΕΠ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2549
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013