Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τιμολογιακή πολιτική ενός προϊόντος στην αγορά. Μελέτη προϊόντος ελαιών Χαλκιδικής γεμιστές με μπλέ τυρί της επιχείρησης Bretas ΕΠΕ.

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2018-00091.pdf (507.7Kb)
    Date
    2018-06
    Author
    Γκέρτζου, Αποστολία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το θέμα το οποίο θα μας απασχολήσει και θα εξετάσουμε στη μεταπτυχιακή διατριβή είναι η τιμολογιακή πολιτική αγαθών. Τα 4 Ps του marketing (product, price, promotion, place) χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και αποτελούν τα βασικά στοιχεία του μίγματος marketing. Όμως έχει διαπιστωθεί πως τα στελέχη marketing ασχολούνται πολύ περισσότερο με τα υπόλοιπα 3 παρά με την τιμή, παρόλο που η τιμή είναι αυτή που τελικά έχει την μεγαλύτερη δύναμη καθώς βάσει αυτής αυξάνονται ή μειώνονται τα έσοδα της επιχείρησης. Διάφορες έρευνες που έχουν ήδη γίνει σε διαφορετικές χώρες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αρκετές επιχειρήσεις τείνουν να χρησιμοποιούν πολύ απλές μεθόδους σχετικά με την τελική τιμή των προϊόντων τους, και οι πιο πολλές από αυτές βασίζονται στο κόστος μη υπολογίζοντας άλλους εξίσου σημαντικούς παράγοντες όπως είναι η ζήτηση των προϊόντων, ο ανταγωνισμός από άλλες επιχειρήσεις με ίδια ή παρόμοια προϊόντα ακόμη και η ίδια η επιχείρηση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3711
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013