Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επιτυχημένο Brand Equity Μάνατζμεντ

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00025.pdf (1.060Mb)
    Date
    2017-02-16
    Author
    Αρσενούδη, Αλεξάνδρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το brand equity είναι μία έννοια που αποκτά στις μέρες μας όλο και μεγαλύτερη σημασία. Πολλές μάρκες έχουν εδραιώσει τη φήμη τους, διατηρώντας εκατομμύρια πιστούς φαν παγκοσμίως. Οι περισσότερες έρευνες έχουν ασχοληθεί κατά καιρούς με την επίδραση επιμέρους παραγόντων στο brand equity, χωρίς ωστόσο να έχει ποτέ ερευνηθεί η συνδυαστική τους επίδραση σε αυτό. Ξεκινώντας από την ανασκόπηση της υπάρχουσας επιστημονικής βιβλιογραφίας, η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προτείνει ένα νέο εννοιολογικό πλαίσιο που στοχεύει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του brand equity από τους μάνατζερ της εκάστοτε εταιρείας. Στο εν λόγω πλαίσιο, αξιολογούνται και επιλέγονται οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν το brand equity. Τέλος, παρουσιάζεται η εμπερική ανάλυση αυτών των παραγόντων συνδυαστικά, σε ένα δείγμα 4 πολυεθνικών εταιρειών τεχνολογίας, για την περίοδο 2005-2015. Η έρευνα καταλήγει στη θετική συνδυαστική συνεισφορά των παραγόντων μάρκετινγκ στο brand equity και την ισχυρή θετική συσχέτιση ειδικότερα της Έρευνας και Ανάπτυξης τόσο με το brand equity, όσο και με τους υπόλοιπους παράγοντες του μάρκετινγκ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2798
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013