Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το κοινωνικό μάρκετινγκ ως στρατηγικός στόχος των επιχειρήσεων και των οργανισμών

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2021-00240.pdf (1.713Mb)
    Date
    2021-12
    Author
    Κουτσοβούλου, Παρασκευή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το κοινωνικό μάρκετινγκ τη σύγχρονη εποχή της ύστερης νεωτερικότητας και της έντασης της πληροφορίας θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως ένας ψηφιακός τρόπος να κάνει κανείς μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να καταρρίψει αυτή την εντύπωση και να παρουσιάσει το κοινωνικό μάρκετινγκ όχι ως έναν άλλο τρόπο να κάνει κανείς μάρκετινγκ αλλά την εξέλιξή του και την επέκταση των μεθόδων του στην ανάπτυξη προγραμμάτων για κοινωνική αλλαγή. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια συγκριτική ανάλυση του κοινωνικού μάρκετινγκ στο θεωρητικό, πρακτικό επίπεδο με κοινωνιολογικές αναφορές. Σκοπός αυτής έρευνας είναι να δημιουργηθεί ένας καθοδηγητικός χάρτης ο οποίος θα αποτελέσει τη στρατηγική βάση για τη διαμόρφωση της αποστολής και του οράματος των επιχειρήσεων και των οργανισμών αλλά και να παρουσιάσει τα εργαλεία που θα βοηθήσουν στην εκπλήρωση των κοινωνικών τους στόχων. Η έμφαση στη διαμόρφωση της στρατηγικής μέσα από το κοινωνικό μάρκετινγκ έγκειται στην ανάγκη των επιχειρήσεων και των οργανισμών να συμβάλλουν στην επίλυση των προβλημάτων της εποχής μας, τα οποία εξελίσσονται ραγδαία επηρεάζοντας την ανάπτυξή τους, τη βιωσιμότητά τους και κατ’ επέκταση τη σύνδεσή τους με την κοινωνία- δηλαδή τη συμβολή τους στην κοινωνική ευημερία. Μέσα από τα αποτελέσματα αυτής της συγκριτικής έρευνας διαπιστώνουμε ότι ένα επιτυχημένο σχέδιο κοινωνικού μάρκετινγκ βασίστηκε στα εργαλεία του κυρίαρχου μάρκετινγκ τα οποία επεκτάθηκαν, αντλώντας από διάφορα επιστημονικά πεδία, προκειμένου τα σχέδια να ανταποκριθούν στις προκλήσεις των πολύπλοκων προβλημάτων, με εφαρμογή σε διαφορετικά επίπεδα ανάλογα με το εύρος του κοινωνικού στόχου. Διαπιστώνουμε τη διεπιστημονική του φύση, την ανάγκη για δικτύωση μεταξύ των επιχειρήσεων και των οργανισμών και τη στρατηγική σημασία που έχει για τη βιωσιμότητα του νέου επιχειρείν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5139
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013