Browsing Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus) by Author "Τζεμπελίκος, Νεκτάριος"
Now showing items 1-16 of 16
-
Consumer behaviour in marketing research: customer satisfaction and consumer decision process.
Σάββα, Αναστασία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)When evaluating consumer behaviour, marketers analyse certain aspects in certain ways and apply marketing strategies to maximise profit, develop successful products, maintain a competitive market position, construct desired ... -
Market expansion strategies of small and medium-sized enterprises (SMEs)
Agathangelou, Maria (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)The present thesis aims to research marketing strategies in small and medium-sized enterprises; considering the perspective of the case company, Lumen Lighting LTD. This study aims to examine the impact and value of ... -
Trade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσης
Παφίτης, Γιάννος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας trade marketing που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης στην Κύπρο. Ακολουθώντας τις τάσεις ... -
Αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς – Δεδομένα από το χώρο των χημικών
Παπανικολάου, Γαβριηλία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Υπόβαθρο: Το βιομηχανικό μάρκετινγκ και η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανίας αποτελεί εδώ και χρόνια σημαντικό τομέα στο χώρο των επιχειρήσεων για την ευημερία και την εξέλιξη τους. Πόσο δε μάλλον, σε ένα τόσο ... -
Ανάπτυξη σχέσεων επιχειρήσεων στο χώρο του φαρμάκου
Γκούμα, Σοφία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Στη σύγχρονη ανταγωνιστική και συνεχώς μεταβαλλόμενη εποχή, οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους αποτελούν μια στρατηγική η οποία συμβάλλει στην απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην αφορά, εξασφαλίζοντας ... -
Αξίες καταναλωτή και συμπεριφορά καταναλωτή στην αγορά συμπληρωμάτων διατροφής (ΣΔ)
Ηλιάδη, Ηλίας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)H αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής είναι μία από τις πιο κερδοφόρες και ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές των τελευταίων χρόνων. Αυτό την καθιστά ως μία από τις ανταγωνιστικότερες και απαιτητικότερες αγορές της εποχής, με ... -
Διαμορφώνοντας ένα ιδανικό μοντέλο φαρμακείου κοινότητας (community pharmacy) απομακρυσμένης περιοχής πλήρως ενταγμένου στο συνολικό οικοσύστημα υγείας. Η διαφοροποίηση και το καινοτόμο μοντέλο διοίκησης ως φορείς ανάπτυξης της επιχείρησης και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων: Μελέτη περίπτωσης
Παπαευθυμίου, Ευθύμιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)Εισαγωγή: Η παγκόσμια οικονομική κρίση επηρέασε τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Η μειωμένη οικονομική ρευστότητα σε συνδυασμό με τους περιορισμένους διαθέσιμους οικονομικούς, υλικούς και τεχνολογικούς πόρους, ... -
Διαχείριση σχέσεων με στρατηγικούς πελάτες
Μαρούγκας, Ιωάννης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)------- -
Διαχείριση σχέσεων με στρατηγικούς πελάτες
Διαμαντόπουλος, Παναγιώτης (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Σκοπός της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετηθούν οι σύγχρονες τάσεις πάνω στην διαχείριση σχέσεων με στρατηγικούς πελάτες. Παρότι στο πρώτο μέρος παρατίθεται μια σύντομη βιβλιογραφική επισκόπηση του Key ... -
Ενέργεια και επενδύσεις στη Νορβηγία
Δήμας, Χρήστος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η τρέχουσα ενεργειακή κατάσταση της Νορβηγίας τη βρίσκει στο μεταίχμιο ριζικών αλλαγών προς ένα ενεργειακό πλαίσιο με αυτό-ισορροπούμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μειωμένα κόστη παραγωγής, ασφάλεια και εξασφάλιση ... -
Έρευνα ικανοποίησης μελών τοπικού οργανισμού έγγειων βελτιώσεων Β' Ζώνης Μεσσαράς
Νικολούδης, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών από ανταποδοτικές υπηρεσίες του Δημόσιου και Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, διασφαλίζουν την ενεργό συμμετοχή των πολιτών σε δράσεις και πολιτικές των φορέων αυτών. Η συμμετοχή αυτή ... -
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Οι πέντε θεμελιώδεις παράμετροί της μέσα απο τη ματιά των εκπαιδευτικών
Παναγάκης, Ηλίας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Ύστερα από ένα μικρό διάστημα όπου έμεινε στην αφάνεια, το ζήτημα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης επανέρχεται στο προσκήνιο των συζητήσεων. Αν και το σύνολο των θεωρητικών, όπως και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, μιλούν ... -
Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση
Γκοτσόπουλος, Βασίλειος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που ... -
Η ψυχολογία ενός πωλητή και η σχέση του με τον πελάτη
Παύλου, Ελένη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής είναι να διερευνήσει την συμπεριφορά των πωλητών που έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες στο χώρο του λιανεμπορίου καθώς και τους στρεσογόνους παράγοντες που δημιουργούνται ... -
Το Omni-channel στις λιανικές πωλήσεις. (Omni-channel retailing)
Μαράτου, Κωνσταντίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ζούμε στην εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι τάσεις εναλλάσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Για να είναι κανείς επιτυχημένος στον κλάδο που δραστηριοποιείται, θα πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τις ... -
Υιοθέτηση σχεσιακού μάρκετινγκ στις σύγχρονες πρακτικές μάρκετινγκ της φαρμακοβιομηχανίας
Ξηρακιά, Χαρούλα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας από τους πιο ταχέως αναπτυσσόμενους κλάδους και είναι ένας από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς κλάδους στην Κύπρο. Είναι ένας τομέας με έντονες προκλήσεις, υψηλό ανταγωνισμό και με ...