Trade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσης
Abstract
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας trade marketing που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης στην Κύπρο. Ακολουθώντας τις τάσεις αγοράς από το 2012 με το κλείσιμο την μεγαλύτερης αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, την παγκόσμια οικονομική κρίση και πως επηρέασε την Κύπρο το Μάρτιο του 2013 το κούρεμα των καταθέσεων μέχρι την εποχή του Covid -19 θα αναλύσουμε τους κρίσιμους παράγοντες του Trade Marketing με βάση και τα εμπειρικά δεδομένα από την πλευρά του λειτουργού λογιστηρίου, του trade marketing officer και τέλος από την πλευρά του διευθυντή πωλήσεων.
Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει και να αξιολογήσει τις διαφορετικές τάσεις στις αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων ταχείας κατανάλωσης σε βάθος δεκαετίας, να αναδείξει τις αλλαγές στο πέρασμα των χρονών και να επικεντρωθεί σε αυτές.
Θα αναλύσουμε το ταξίδι του καταναλωτή μέσα στην υπεραγορά, τα διάφορα ειδή καταναλωτών, την ελαστικότητα των προϊόντων και την διακύμανση της ζήτησης αγοράς με βάση την εποχικότητα έτσι ώστε δώσουμε τις κατευθυντήριες γραμμές όσων εμπλέκονται στο σχεδιασμό , την υλοποίηση και την αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών.
Η έρευνα υλοποιείται με βάση τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων μέσω της αποστολής και επεξεργασίας ερωτηματολογίων, τα οποία αποστάλθηκαν σε Κύπριους καταναλωτές αλλά και σε δευτερογενή δεδομένα με την ανάλυση και ερμηνεία από σχετική βιβλιογραφία, αρθογραφία και λοιπών άλλων πηγών.