Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Trade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2023-01057.pdf (771.1Kb)
    Date
    2023-05
    Author
    Παφίτης, Γιάννος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας trade marketing που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης στην Κύπρο. Ακολουθώντας τις τάσεις αγοράς από το 2012 με το κλείσιμο την μεγαλύτερης αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, την παγκόσμια οικονομική κρίση και πως επηρέασε την Κύπρο το Μάρτιο του 2013 το κούρεμα των καταθέσεων μέχρι την εποχή του Covid -19 θα αναλύσουμε τους κρίσιμους παράγοντες του Trade Marketing με βάση και τα εμπειρικά δεδομένα από την πλευρά του λειτουργού λογιστηρίου, του trade marketing officer και τέλος από την πλευρά του διευθυντή πωλήσεων. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει και να αξιολογήσει τις διαφορετικές τάσεις στις αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων ταχείας κατανάλωσης σε βάθος δεκαετίας, να αναδείξει τις αλλαγές στο πέρασμα των χρονών και να επικεντρωθεί σε αυτές. Θα αναλύσουμε το ταξίδι του καταναλωτή μέσα στην υπεραγορά, τα διάφορα ειδή καταναλωτών, την ελαστικότητα των προϊόντων και την διακύμανση της ζήτησης αγοράς με βάση την εποχικότητα έτσι ώστε δώσουμε τις κατευθυντήριες γραμμές όσων εμπλέκονται στο σχεδιασμό , την υλοποίηση και την αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών. Η έρευνα υλοποιείται με βάση τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων μέσω της αποστολής και επεξεργασίας ερωτηματολογίων, τα οποία αποστάλθηκαν σε Κύπριους καταναλωτές αλλά και σε δευτερογενή δεδομένα με την ανάλυση και ερμηνεία από σχετική βιβλιογραφία, αρθογραφία και λοιπών άλλων πηγών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5580
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013