Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΠαφίτης, Γιάννος
dc.contributor.otherPafitis, Giannos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-01T10:34:58Z
dc.date.available2023-08-01T10:34:58Z
dc.date.copyright2023-08-01
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01057el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5580
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας trade marketing που έχουν εφαρμόσει οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στα προϊόντα ταχείας κατανάλωσης στην Κύπρο. Ακολουθώντας τις τάσεις αγοράς από το 2012 με το κλείσιμο την μεγαλύτερης αλυσίδας υπεραγορών στην Κύπρο, την παγκόσμια οικονομική κρίση και πως επηρέασε την Κύπρο το Μάρτιο του 2013 το κούρεμα των καταθέσεων μέχρι την εποχή του Covid -19 θα αναλύσουμε τους κρίσιμους παράγοντες του Trade Marketing με βάση και τα εμπειρικά δεδομένα από την πλευρά του λειτουργού λογιστηρίου, του trade marketing officer και τέλος από την πλευρά του διευθυντή πωλήσεων. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει και να αξιολογήσει τις διαφορετικές τάσεις στις αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων ταχείας κατανάλωσης σε βάθος δεκαετίας, να αναδείξει τις αλλαγές στο πέρασμα των χρονών και να επικεντρωθεί σε αυτές. Θα αναλύσουμε το ταξίδι του καταναλωτή μέσα στην υπεραγορά, τα διάφορα ειδή καταναλωτών, την ελαστικότητα των προϊόντων και την διακύμανση της ζήτησης αγοράς με βάση την εποχικότητα έτσι ώστε δώσουμε τις κατευθυντήριες γραμμές όσων εμπλέκονται στο σχεδιασμό , την υλοποίηση και την αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών. Η έρευνα υλοποιείται με βάση τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων μέσω της αποστολής και επεξεργασίας ερωτηματολογίων, τα οποία αποστάλθηκαν σε Κύπριους καταναλωτές αλλά και σε δευτερογενή δεδομένα με την ανάλυση και ερμηνεία από σχετική βιβλιογραφία, αρθογραφία και λοιπών άλλων πηγών.el_GR
dc.format.extent39 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectTrade marketingel_GR
dc.titleTrade Marketing – Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, εμπειρικά δεδομένα από το χώρο προϊόντων ταχείας κατανάλωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master's thesis examines the critical success factors of trade marketing applied by food retail chains to fast-moving consumer goods in Cyprus. Following market trends from 2012 with the closure of the largest supermarket chain in Cyprus, the global financial crisis and how it affected Cyprus in March 2013 the haircut of deposits until the Covid -19 will analyse the critical factors of Trade Marketing with basis and the empirical data from the side of the accounting officer, the trade marketing officer and finally from the side of the sales manager. The purpose of the research is to study and evaluate the different trends in fast food retail chains over a decade, highlight the changes over time and focus on them. We will analyze the consumer journey within the supermarket, the different types of consumers, product elasticity and seasonal variation in market demand to guide those involved in planning, implementing and evaluating promotions. The research is carried out based on the collection of primary data through the sending and processing of questionnaires, which were sent to Cypriot consumers, but also on secondary data with the analysis and interpretation of relevant literature, literature, and other sources.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record