Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00602.pdf (2.040Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Γκοτσόπουλος, Βασίλειος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν είναι 86. Από την βιβλιογραφία διατυπώθηκαν 27 ερωτήματα, από τα οποία τα 26 επαληθεύτηκαν και μόνο ένα απορρίφθηκε. Τα ερωτήματα αφορούν την πιστότητα και την δέσμευση και πώς αυτές επηρεάζονται από την ικανοποίηση, την εμπιστοσύνη, την αντιληπτή αξία πελάτη και τον χειρισμό των αντιπαραθέσεων. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι στην παρούσα έρευνα εξετάστηκε η συναισθηματική δέσμευση, η υπολογιστική δέσμευση, η πιστότητα καλής θέλησης, η κορυφαία πιστότητα και η επαναγορά. Σκοπός της έρευνας είναι η μέτρηση της πιστότητας όχι μόνο ως επαναγορά αλλά και ως θετική γνώμη για τον οργανισμό. Αυτό δείχνει την στροφή από το συναλλακτικό μάρκετινγκ στο σχεσιακό, όπου δίνεται έμφαση σε παράγοντες όπως η ικανοποίηση, η εμπιστοσύνη και όχι στην καθαυτή συναλλαγή. Στα ευρήματα της έρευνας φάνηκε η δέσμευση της επιχείρησης στο σχεσιακό μάρκετινγκ με την επαλήθευση των υποθέσεων. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το σχεσιακό μάρκετινγκ και η σημασία του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι παράγοντες που αποτελούν το σχεσιακό μάρκετινγκ και πώς αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Στο τρίτο κεφάλαιο έχουμε τις υποθέσεις και έπεται η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε στο τέταρτο. Στο πέμπτο έχουμε τη στατιστική ανάλυση και τέλος, στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3548
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013