Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς – Δεδομένα από το χώρο των χημικών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2022-00988.pdf (601.2Kb)
    Date
    2022-05
    Author
    Παπανικολάου, Γαβριηλία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Υπόβαθρο: Το βιομηχανικό μάρκετινγκ και η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανίας αποτελεί εδώ και χρόνια σημαντικό τομέα στο χώρο των επιχειρήσεων για την ευημερία και την εξέλιξη τους. Πόσο δε μάλλον, σε ένα τόσο απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον (digital transformation etc.), αλλά και σε ένα τόσο σημαντικό τομέα όπως ο χώρος των χημικών που συνδέεται με φάρμακα, τρόφιμα, υλικά, βιοτεχνολογία κ.α. Στόχος: Με βάση αυτό το υπόβαθρο ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς λαμβάνοντας υπόψιν δεδομένα από το χώρο των αντιδραστηρίων, τα οποία χρησιμοποιούνται σε εταιρείες χημικών, φαρμακευτικές, εταιρίες τροφίμων, βιοτεχνολογικών προϊόντων κ.α. Δηλαδή να αποσαφηνιστούν οι διαδικασίες που ορίζουν την αγοραστική συμπεριφορά των βιομηχανικών αγορών, οι παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα μάρκετινγκ στη βιομηχανική αγορά, η διαδικασία αγοράς των βιομηχανικών προϊόντων και ο εντοπισμός των σταδίων στρατηγικού σχεδιασμού του βιομηχανικού μάρκετινγκ στο χώρο των χημικών. Μεθοδολογία: Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται με συλλογή δευτερογενών στοιχείων από τη διεθνή βιβλιογραφία και εκτελείται ποιοτική έρευνα για τη διερεύνηση των ερωτημάτων που τίθενται. Αποτελέσματα: Το βασικό στοιχείο όσον αφορά ένα χημικό συστατικό είναι η ποιότητα και η ασφάλεια. Οι ανθρώπινες σχέσεις, η ποιότητα σε συνδυασμό με την τιμή, η αξιολόγηση, οι διαπραγματεύσεις αποτελούν κλειδιά για την αγοραστική συμπεριφορά στον χώρο των αντιδραστηρίων. Ο ρόλος των τμημάτων και η ηγεσία παίζει καθοριστικό ρόλο για την αξιολόγηση της ζήτησης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται ιδιαίτερα για προϊόντα καινοτομίας, για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων της παρούσας εποχής, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού, για τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις παγκόσμιου ή τοπικού βεληνεκούς, επεκτείνοντας τις δυνατότητες συνεργασίας της εταιρείας τους. Επιπλέον, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη δεδομένα για την προστασία του περιβάλλοντος, των φυσικών πόρων και ότι σχετίζεται με την πράσινη χημεία, την βιωσιμότητα, την ενέργεια και όλες τις πτυχές της αειφόρου ανάπτυξης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5300
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013